Geldiiiiii

Kasım 29, 2020




Temizleyip yerleştirdikten sonra daa düzgün bir video çekerim  :)

Benzer yazılarım

41 Yorum yap

  1. Gözünüz aydın.
    Güzel günlerde kullanmak nasip etsin Inşaallah Rabbim.

    YanıtlaSil
  2. Telefondan açılmıyor yazacaktım, bir de bilgisayardan deneyeyim diye bekledim ama fırsatım olmadı henüz. Çok merak ettim ama göremedim videoyu. Yatak var mı içinde?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabletten açıldı Manxcat, telefondan niyeyse açılmıyor. O oturduğumuz yer yatak oluyor. Bir de ikinci fotoğrafta arkada perde asılı olan yer iki kişilik yatak.

      Sil
  3. Mini iPad’den de açılmıyor Handan. Ay tekerleriniz düz bassın inşallah, çok sevindim 🧿🧿🧿

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Youtube a yüklemek gerek belki de, bloğun kendisi ile yükleyince böyle oldu. Tabletten açıldı bende.

      Teşekkür ederiz :)

      Sil
  4. Gözünüz aydın iyi gezmeler. Video çalışıyor. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz Zehra :) Bizden de sevgiler.

      Sil
  5. sağlıklı bol bol gezmeler güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  6. Güzel günlerde kullanın. Keyfiniz daim olsun...

    YanıtlaSil
  7. Gözünaydın Handan ♥
    Çok şirin bu karavan. Bir isim takın bence bu fıstığa, bir de kocaman bir nazar boncuğu ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz Şebo :)Aslında ben buldum ismini de, biraz daha normal bişi olsun diyo bizimkiler. Aslında sürmekten gelen Sürtük çok mantıklı bence :D

      Sil
    2. hahahahaaaa bence de mantıklıııı :)))
      İlahi Handan ya :)))

      Sil
  8. Çok güzel, iyi günlerde kullanın:) Video bilgisayardan açılmıyor!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz :)

      Videonun neye göre açılabildiğini anlamadım ben. Telefonumdan göremiyorum, tabletten görüyorum ama ikisi de android. Kimisi telefonundan da görmüş.

      Şimdi youtube a yükleyip yeniden koyacağım.

      Sil
  9. Güle güle kullanın ve neşe içinde gezin kuzum :)
    Bu arada video bende açılıyor sıkıntı yok :)
    Ha birde günaydınlar olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın Hamiyet, teşekkür ederiz canım :)

      Sil
  10. Aww. Çok güzelmiş. Güle güle, keyifle kullanın:)
    Blogger videoları bende de sıkıntılı bu ara. Youtube'a değiştirdiğin iyi olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz Zeugma :)

      Videolar neye göre oynadı niye oynamadı anlamadım. Evet youtube iyi oldu.

      Sil
  11. çok güzel, sağlıklı günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  12. oh hadi bol bol gezersiniz işallah maşallah :)

    YanıtlaSil
  13. Harika çok mutlu oldum sizin adınıza hayırlı bol kilometreli ve bol gezili olsun inşaAllah🧡🧡🧡

    YanıtlaSil
  14. seninle bizde gezeriz, hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  15. Keyifli gezmeleriniz olsun, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  16. Gözün aydın. Ne gezi yazıları çıkacak merakla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  17. Merhabalar.
    Hayırlı olsun ve güle güle kullanın.
    Selam ve saygılar.

    YanıtlaSil
  18. Hayırlı olsun. Güle güle kullanın. Hep güzel anılar biriktirin inşallah. :)

    YanıtlaSil
  19. Çok güzel. Güle güle yaşayın onunla.
    Minik ev gibi. Huzur verici.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz Minikmini, sımsıcak hissettiriyor bana :)

      Sil