Dünyayı Gezmekten Geçtim Kadıköy'ü Göreyim Bari Dedim

Kasım 14, 2020

Ne zamandır Kadıköy'e gitmek istiyorum.  Bilgiç'in kırık gözlük çerçevesi 7 aydır duruyor sanırım. Allah'tan yedek çerçeve de almıştım.  Onunla idare ettik. Kadıköy'e gittiğim bir iki seferde de dükkânlar açılamadan döndüğümden bir türlü götürmedim. Ayrıcana iç çamaşırlar acınası hale geldi, internetten sipariş vermek yerine her zamanki dükkânından almak istedim. Zira Kadıköy'de kendimi bildim bileli duran yegâne yer olabilir orası. 

Bu düşünceler ile dün pırıl pırıl hava varken Metos'la gitsek mi dedik. Ve fakat Can'ın uçuşu vardı, gidip dönerek yetişemeyecektim ona. Öğlen olmuştu. Kalabalıktır felan diyerek bu sabah erken gitmeye karar verdik.

Bu sabah kalktığımda yağmur vardı. Erkeklerim uyurken evin sessizliğinde durmak hoşuma gitti. Plânları iptal ettim. 

Ve fakat günün ilerleyen saatlerinde üşengeçliğime kızdım. Bunda bir ton yemek sonrası şişen göbeğimin de etkisi olabilir.

Baktım bardaktan boşanırcasına yağmur yağıyor. Bir cumartesi öğlesi,  yağmur kalabalık ihtimalini azaltır diye hesapladım. Evet bir miktar azaltmıştı ama o hali de fazlasıyla kalabalıktı. Neyse. Yola çıktım. Elimde go-pro, bol bol fotoğraf çektim, gözlüğü verdim, çamaşır aldım, eczaneye uğradım (Onu bizim mahalledi bomboş bir tanesi ile hallettim) iki saatte eve döndüm.

Özlemişim Kadıköy Çarşısı'nı, Yeldeğirmeni'ni, denizi. Çok iyi geldi.

Size de topladım bir tutam gezinti. Bol rötyşlu fotoğraflara üşenmeyip bir de şarkı sakladım, seçip beğenip, tıklayıp alın :)



















 

Benzer yazılarım

18 Yorum yap

  1. Bir Kadıköy turu yapıp şarkımı da alıp gidiyorum.:) bir

    YanıtlaSil
  2. Abooo, ben de fena özlemişim ha, fotoları görünce anladım. Ama hiç böyle boş halini görmemişim daha önce, yağmurla birlikte masal gibi olmuş Handan 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boş değildi de ben sakin yerlerde fotoğraf çekebildim Sevda. Masal kısmı fotoşoptan kaynaklanıyodur :D Ama olsun, benim gözlerim tam böyle gördüydü ;)

      Sil
  3. Hobbit çıktı karşıma. Sırma saçlı adam.
    😁
    Kafa dağıtmak lazım yoksa olmuyor bu işler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok severim o şarkıyı :)

      Anneme bir şeyler götürüp getirmesem evden burnumu çıkartmayacağım sanki Hayalperest, öyle bir atalet çöktü. Hayır, evde de en az işle nasıl vakit geçirilir uzmanı oldum. Yaydım iyice.

      Sil
  4. Ah benim güzel Kadıköyüm :) çok özledim var ya . İskele meydanında yakın arkadaşımı az beklemezdim..

    YanıtlaSil
  5. ZAZ - Je veux düştü şansıma..bana da uğrayaydın ya şeker kız :-)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla, kulaklarını çınlattım Kadriye, haftasonu olunca orada mısın bilemedim :)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Hava yağmurlu, karanlık bile olsa sokağa çıkmak insanın içini açıyor Tosbağa Günlüğü :)

      Sil
  7. 78'e gittim, çok özlemişim oraları.Baylan, Hacı Bekir, Beyaz fırın, Kuru Kahveci duruyor mu?
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  8. keyifli bir gün olmuş, ne güzel, resimler de şahane:)

    YanıtlaSil
  9. Yaaaa beni de götür gittiğin yere:):)

    YanıtlaSil