Kendime Meydan Okuma, Düzelmeyen Dirsek Sendromu, Aylardan Sonra İlk Misafir, Karavan Yarın Gelebilecek mi

Kasım 28, 2020


Kaç gündür yazmamışım, hayret. 



Perşembe günü Can'ın sabah uçuşa gitmesinin ardından temizliğe giriştim. Cuma günü misafirimin gelecek olması da itekleyen faktör olmuş olabilir tabe :)



Öncesinde gömlekleri ütüledim. Kolum hâlâ toparlanmadı, ağrı kesici içip işlerime geri döndüğüm içi daha da nasıl geçecek bilmiyorum.  Raftan tabak alamıyorum, kavanoz kapağı açamıyorum, ütü kaldırmak ve ev süpürmek bir ölüm.



Hepsini de yaptığım için şu an dirseğimin altında buz var.



 Dün arkadaşım sabah kahvaltısına geldi. Londradan tedavisi için geliyor bir kaç ayda bir. Normalde bizde kalıyordu ama pandemi davasına otelde kalmaya başladı.  Balkonda ağırlıyorum onu.

Kahvaltıdan sonra birlikte çıktık, o hastaneye gitti ben de korunun içinden eve döndüm. Bu fotoğraflar oradan. 

Akşam yine geldi. Balkonda akşam yemeği yedik ama bir yerden sonra elektrik sobasına rağmen üşümeye başlayınca koronadan kaçarken zatüreye yakalanmayalım diyerek içeri girdik.  Neyse ki benim salonum evimin üçte birini kaplıyor ve iki cephesinde balkon var, açınca havalanması mükemmel.

Bugün ise bütün gün yattığım yerden telefonuma bakarak vakit geçirdim ve yemek yedim. 

Acilen telefonu ve yemeği bırakmalıyım. 

Hımmm, yarından itibaren yapayım bunu ben.

Kendime meydan okuyorum o zaman. Telefonda oyun yok, gereksiz gezinip video izlemek yok. Yazını yaz, bloglarını oku, çık.

Bu arada yarın akşam karavanın gelme ihtimali var. Annem dedi ki sana temizlenecek bir yer daha çıkıyor.

Valla haa.

Zaten Can'la karavana ayakkabıyla girilmesin savaşı vermekteyim. Yüreğimi tüketiyor benim. Dur bakalım.

Benzer yazılarım

24 Yorum yap

  1. Geçmiş olsun.
    Nicedir geçmedi cidfi değildir umarım.
    Bende dün evi sildim süpürdüm. Üstüne dolma sardım. Üstüne eşim niye yoruldun ki deyince bende moral kalmadı tabi yine.
    Bugün ise sadece çorba yaptım. Yine yorgunum.
    Karavan hayırlısıyla gelsin.
    Karavana ayakkabısız nasıl girilecek. Yani arabaya bir nevi. Illa girip sonra çıkarmak lazım galiba. Tamda bilemedim. Kestiremiyorum
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tenisçi dirseği gibi bir şey oldu sanırım, o da kolay kolay geçmiyor Hayalperest.

      Aman, adamlardan bir minnet duygusu beklememek lâzım, hiç anlamıyorlar kadınların ruhundan.

      Kapının yanında ayakkabı yeri açtık, dışarıda çıkartıp oraya koyulacak. Eve girer gibi. İçeriye halı alacağım.

      Sil
  2. Kolun için kullanma dinlendir diyeceğim ama kadın olunca maalesef öyle bir seçeneğin mümkün olmadığını biliyorum :( Karavan maceralarınızı merakla bekliyorum. Bence evi sen temizlediğine göre karavanı evin erkekleri temizlesin. Senin istediğin gibi olmayabilir tabi ama artık olduğu kadarı ile idare et en azından bir süreliğine Handan ablacım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, öyle bir seçenek olmuyor ne yazık ki Manxcat, ütü yapmadan çamaşırları katlamak dışında azaltabildiğim bir işim olmadı.

      Karavan öyle leş gibi ki benden başkası temizleyemeyecek yine ne yazık ki :/

      Sil
  3. Geçmiş olsun. Bence de biraz dinlenmeye ihtiyacınız var. Umarım tez zamanda iyileşir kolunuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolu dinlendirmem mümkün olmayınca geçemedi Tyrha. Bir de doktora gitsem iğne falan vurur ama hastanelere giresim yok şimdilik. Bakalım.

      Sil
  4. Canım ya, ta buralardan ahkam kesmeyeyim diye bir şey söylemiyorum nicedir şu dirseğin için. İlla ki gitmişsindir bir doktor arkadaşa değil mi? Elli tane sebep sayabilirim, şudur budur diye, elli değişik öneride de bulunabilirim ama işi ancak bir ortopedist ve onun dediklerini yapacak bir Handan çözer 🤗😘.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gitmedim doktora Sevda. Tenisçi dirseği dite süşünüyorum. Buz koyup hareket yapıyorum ama geçmedi hâlâ.

      Sil
  5. Çok geçmiş olsun. Bence ağrılı kol, tatile ihtiyaç sinyalleri veriyor :)

    YanıtlaSil
  6. Bu saç çok yakıştı sana. Yerinde olsam bir daha asla boyamam. Sağ kolun ise fazla kullanmaktan. Cereyanda kalmışsa da ağrı yapabiliyor. Doğal ağrı kesici olarak taze kırmızı acı biber öneriyorum. Ve hünnap. Karavanınız hayırlısıyla gelsin. Drone da hazır nasıl olsa. Yaşadık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Zeugma. Mor şampuan keşfettim, rengini canlandırıyor. Solukluğunu alıyor. Onunla kullanmayı sevdim. Yavaş yavaş beyazladığı için gözüm alıştı ama makyaj yapmam gerekiyor :)

      Benim bütün eklemler arıza çıkartıyor zaten, bı sefer de onun sırası gelmiş sanırım. Ağrı kesici kullanmamaya çalışıyorum, en azından kolumu kullanmamamı sağlıyor ağrıması :)

      Geldi karavan. Yarın temizleyip yerleştiririz diye düşünüyorum :)

      Sil
  7. canım cok geçmiş olsun ...

    YanıtlaSil
  8. Geçmiş olsun, dilerim çabucak iyileşir... Aaa geliyor mu artık? Çok heyecanlı! Kazasız belasız, bol gezmeli günler olsun :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Mutlu.

      Geldi karavanımız, yarın temizleyip yerleştireceğiz içini :)

      Benden de sevgiler.

      Sil
  9. Geçmiş olsun , bu kollar arada ağrıyor ve bence tek tedavisi dinlendirmek.Tabi o da zor.
    Geçmiş olsun.
    Telefon konusunda bende sınırladım kendimi ,çok oyalıyor insanı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dirseğim bir şekilde tenisçi dirseği olmuş Mehtap, elbezi bile sıkamıyor. Geçecek bir ara herhal.

      Çok oyalıyor telefon gerçekten de. Hele manasız dolanmalarıma çok üzülüyorum.

      Sil
  10. ayy hadi bakalım yarın gelsin inşllh. yasaklar başlamadan gezmeye çıkın hemen.
    bence ayakkabıyla girilmez, ev gibi sonuçta tertemiz olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geldi Buket :) Yarın temizlik ve eşyaları yeeleştirme var. Haftaya da ilk turumuzu atarız diye hayal ediyorum.

      Sil
  11. Ayakkabıyla girmemek bence de doğru bir seçim. İnşallah uygulayabilirsiniz.

    Dirseğine dikkat et diyeceğim ama evde otururken bunun çok mümkünü olmuyor :/ Bir gezmelere başlasan bak hiçbirşeyin kalmayacak ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu anda halı bakınıyorum Şebo, ayakkabısız girmek bence de mantıklı. Henüz Can Bey'i ikna etmeye uğraşıyorum :/

      Evet gezmek hep iyi gelmiştir bana. Dirsek de iyileşir umarım o arada :D

      Sil
  12. Geçmiş olsun. Şok terapisini şiddetle öneririm sizde Kızılay bile yapıyormuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç duymamıştım Derya. Hastanelere gidesim olmadığından buz tedavisi ile idare etmeye çalışıyorum.

      Sil