Oradan Buradan

Kasım 11, 2020

Sabahları pufff modunda kalkmamaya çalışıyorum ama hep o moddayım. Ne zaman ki işlerimi toparlıyorum ondan sonra biraz keyfim yerine geliyor.  Ev işleri iyice sıkmaya başladı beni. Zaten sevdiğim yoktu ya :)


Ferhan Abla'm Antalya'dan limon göndermişti,  ben de ona bu fotoğrafı yolladım :)  Limonlu kek en sevdiğim  ama limonlu çay hiç sevmem, süs olsun diye koydum sadece. Çayı sek alırım hep :)

Ay bi kere bir arkadaşımda böyle çaysamış,  dört gözle çay beklerken bir yudum aldım. Bu neee. Karanfille demlemiş. Yaa, eminim o da güzeldir ama çay olmuyor ki bitki çayı oluyor öyle. Hahaha, gidip kendime sallama çay yaptıydım sonra. 


Bookstagram hesabımla oyalanmaya devam. Yalnız geçen bir video koydum, öyle yorum aldı ki (beş tane falan yani, hahaha, bir an kendime güldüm.) pek gülümsetti beni. E tabi ben ciddi iş yapamıyorum, videolarda cıvımış olabilirim :D



Nedense bi kabak almışım migrostan. Uzun bir süre buzdolabında durup bozulmamış olunca pişireyim bari dedim. Bakmayın görüntüsüne şeker içine zırnık işlememiş :)


Bu papağanlar, her sabah deli gibi uçuşurlar, dün sirenler çalarken bu şekilde duruyorlardı. Sonra biraz daha durup bana poz verdiler ve uçup gittiler. 


Geçen gün anneminkiyle benim evim arasında sallana silkine giderken yakaladıklarım da bunlar.


Ve bu komik suratlı Ent'e de koruda rastladım.  Dünyanın hallerine bayağı şaşırmış duruyordu :D

Bugün hava izin verirse annem, Aynur ve Kürşad'la bahçede buluşacağız. 

Biz hâlâ annemle sarılmadık, kapalı ortamda bir araya gelmedik. 

Geçen hafta Bilgiç bir arkadaşına gidip bilgisayarını yapacaktı, sonra biz o gün birlikte birşeyler planladığımızdan gidemedi. Babası korona olmuş arkadaşının. Ucuz atlatmışız.

Spor hocamın dayısı vefat etmiş koronadan. 38 yaşındaymış henüz. 

Ben güya hep evdeyim ama Can dışarı çıkıyor, Bilgiç okula gidiyor. Ve bu ara karavan malzemesi alıyoruz diye bir sürü koli eve geliyor.

O yüzden annemden uzak durmaya devam edeceğiz sanırım.

Neyse ki evi yakın da,  en azından görüyorum kapıdan.

Evet. Günlük ortaya karışık bu kadar.

Şimdi gidip pizzalar mayalanmış mı bakayım.

Salonu toparlayayım.

Bugün spor yapacak mıyız bilmiyorum. 

Lütfen güneş açsın biraz,  özledik birbirimizi. 

Benzer yazılarım

22 Yorum yap

  1. çay da severim ama kabak tatlısı çok güzel olmuş. şeker olunca yapamıyoruz. Ama bir tarif okudum onu deneyeceğim bir ara tarcın ve sarı kuru üzümle kendi suyunda kabak tatlısı pişiyormuş. Üstüne hindistan cevizi ve cevizparçaları attın mı tamamdır. Afiyet olsun arkadaşım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence öyle de güzel olur Özlem, üzüm tatlandırır. Yapınca yazarsın.

      Sağolasın :)

      Sil
  2. Çayı ben de sade severim şekersiz başka bir şey olduğunda içemiyorum. Hülya

    YanıtlaSil
  3. Of,o kabak şahane gözüküyor ama 😋. Bir şey diyeceğim, bence kafandan aşağıya temiz bir çöp torbası geçirip sarılabilirsin annene. Ben gidince öyle yapacağım, vallahi bak 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla yapacağım bir gün öyle Sevda. Tam niyeti bozuyorum boğazım acıyor, yok halsiz hissediyorum falan, vazgeçiyorum hemen.

      Sil
  4. Kabak tatlısı sorunsalı hep aynı demek ki...iştahla ağzıma bi atıyorum içinde şeker yok :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı kabaklar içine hiç şeker çekmiyor sanırım Sevda. Neyse üzerinde karamelize oldu en azından şeker, az biraz tatlandırdı onu.

      Sil
  5. Kabağa odaklandım hahahaaaa :)
    Beynime deli sinyaller gitti :)))))
    Sokağa atıp kendimi kabak alasım var :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kız yemin ediyorum aynen, nasıl canım çekti ihihihihihih😘

      Sil
    2. yaz kızım sekreter acilinden kabak tatlısı pişirilecek o zaman :))))

      Sil
    3. Hahahaha, benim de canımı çektirttiniz :D

      Sil
  6. Kabak tatlısı <3 <3 <3 Ben normal çay hiç sevmiyorum ama bergamotlu ve karanfilli çayı seviyorum. O kadar çok şey yazmak istiyorum ki ama çok da üşeniyorum şu an. Şimdilik bu kadar ama yine gelir yazarım belki bana düşündürdüklerini...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde kabak tatlısı varsa bitene kadar gider gelir yerim ben onu. Ertesi güne kalmaz :)

      Ben de bitki çaylarını pek sevmem. Niyeyse.

      Gel yaz,, bekliyorum :)

      Sil
  7. Belki dilimin büyüklüğünden bana öyle geliyor, ama gördüğüm en frapan çay olabilir bu :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  8. Limonlu çay sadece nezle, gripsem içebiliyorum, kabak tatlısına bayılırım, şekerini almamasına şaşırdım, tüh:( kabağın cinsinde sanırım püf noktası (anladığımdan değil hiç anlamam tesadüfen denk gelirse iyisi harika oluyor bir kere bana da böyle tatsız gelmişti 1 kilo şeker at bana mısın demedi pezevenk:))))afiyet olsun yine de:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kabaktan büyük ihtimal, kimisi hiç çekmiyor şerbeti :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  9. fotoğraf kareleri çok hoş . :) sarılmamaya lütfen bir süre daha devam. sağlığınız için. hem annenizin, hem sizin sağlığınız için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda bizim kadar dikkatli fazla kimse yoktur Andromeda :)

      Sil
  10. Bizde anama gidip geliyoruz ama sarılma yakınlaşma yok. :)
    Bende çayı limonlu severim.
    :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özledik sevdiklerimize sarılmayı ama buna da şükür.

      Sil