Gözlemeli mi Gözlememeli mi :D

Kasım 06, 2020

Sabah saatin sesiyle uyandım. Bir mucize. Hep daha önce uyanıp, sonra sağa sola dönüp en sonunda kendimi yataktan atarım. Can yoktu dün gece,  ben yatağa yatmış hiç kıpraşmadan sabah kalkmışım. Tek başına yatmak benim gibi her tıka uyanan bir insan için nimet. Deliksiz uykuya hasret kalıyorum.

Neyse kalktım, hava karanlık. Sallana silkine kahvaltı hazırladım. Gözleme yaparım belki diyordum, hiç gözüm yemedi, sandviçle idare etsinler dedim. Sekizde kaldırdım oğlanları. Bulaşık makinası boşalttım o arada.

Dokuza kadar koltukta tembellik yaptım. Hatta biraz daha çok olabilir.  Baktım sporuma kırk dakika var yerler patlamış mısır kırıntısı en azından şu halıyı süpüreyim spor yaparken ağzıma dolmasın toz toprak derken mutfak, antre de aradan çıktı. Toz aldım biraz. Orta sehpaları sildim.

Spordan sonra saat oldu 11.00.  

Biraz instagram için kitap fotoğrafı çekerek oyalandım. Evde işten bol bişey yok ama kim uğraşacak. Zaten sağ kolum bir şey kaldıramıyor, güç harcayamıyor hâlâ . Ütü yapmak bile azap, çamaşır yıkamıyorum kaç gündür  :)

Saat on ikiye gelirken öğle yemeği yapmam gerektiği geldi aklıma. Gözlemelere üşenmeyeyim artık dedim. Patates soyup haşladım, bol soğanla kavurdum. O arada Metos dolaşıyordu hadi gel sana nasıl gözleme yaptığımk öğreteyim dedim. Bilgiç 'i de çağırdım. Ve fakat ben öğle tatili oldu sanıyorum meğer dersteymiş. Tabi ekranında oyun açık olunca algılamam güö oluyor. Hemencecik geldi maymun. Sorsalar annem çağırdı derse giremedim olur valla.

Sonrası videoda :D


Yemek sonrası koltuğumda tembellik yapmaktayım şu an. Kasap alış verişim gelecek bir ara. Akşama tavuk burger yapacağım. Sonra Metos ile film izleriz. 

Şimdi biraz kitabıma gömüleyim. 


Benzer yazılarım

21 Yorum yap

  1. Evlat eli değmiş gözleme! :D Afiyet bal olsun yarasın. Fakat.. Sabrın sesini duyuyoruz hoparlörden resmen :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz :)

      Hahhaha, bir de sinirli olunca gör beni :D

      Sil
  2. Afiyetler olsun, güzel uyku için kendim uyumuş gibi çok sevindim valla. Video açılmadı sonra tekrar deneyeceğim. Öptüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Resmen kocama kal bir gün daha ben mis gibi uyuyorum burada dedim sanırım Ecehan :D

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Şimdi ufaktan yemek öğretmelere doğru kayacağım artık. Ellerinden gelsin böyle şeyler :)

      Sil
  4. oooo maşallah maşallah :)

    YanıtlaSil
  5. Kolun bi geçse ne kadar iyi olacak. Ama senin gibi hayat dolu bir kadına vız gelir . Afiyet olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir geçiyor sanıyorum sonra yine abartıyor, iş yaptıkça geçmiyor tabi. Elbet bir ara geçecek.

      Sil
  6. İyi ki varlar be yaa 🧿🧿🧿❤️

    YanıtlaSil
  7. ne tatlı olur onları yemek, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Geçmiş olsun Handan. Tez zamanda iyileş. Çocuklarda becerikli maşallah;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Persephone

      Mutfağa küçüklüklerinden beri giriyorlar, elleri yatkın :)

      Benden de sevgiler.

      Sil
  9. afiyet olsun, bende bizimkiler bir iş yapınca dış ses olmaktan alamıyorum kendim kendimiii:))

    YanıtlaSil
  10. Tvoji postovi su stvarno divni. *__*
    Imam novi post, pa ako želiš pogledaj. <3

    YanıtlaSil
  11. Afiyet olsun Handan. Sen arada böyle oğlanları mutfağa çağır, yemek öğret. Sonra da bugün yemek sizden dersin :-)

    YanıtlaSil