Kıpır Kıpır Şarkılar Sonbahar Fotoğraflarına Gizlenmiş :)

Kasım 07, 2020














 

Benzer yazılarım

24 Yorum yap

  1. Ooo piti piti... Karamela sepeti... Terazi, lastik, jimnastik! Sia - Never Give Up :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  2. Yoncaları hep severim, Sia’yı da ;)

    YanıtlaSil
  3. Shakira ‘Waka Waka’ çıktı bahtıma:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz önce şarkının videoklibini koyarken baltan sona dinleyip hüzünlensim iyi mi Persephone. Dünya kupasını, olimpiyatları, kalabalıkta keyif yapmayı özlediğimi fark ettim.

      Sil
  4. Ben her zamanki gibi hepsine tıkladım:) Olivia Newton John ayyy gençlik günlerim...öldü mü kız o? Ne kadar güzel sesi vardı. Teşekkürler, eline sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşıyor valla Müjde, instagram hesabı bile var. Fıstık gibi hâlâ :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Yonca pek etkileyiciymiş, çoğunluk ona yönelmiş :)

      Sil
  6. Fere Fallin, hiç de duymamıştım, zaten de sevmedim 😂😂😂. Amerika ile ilgili her şeye gıcığım bu ara 😂😂😂. Sırf gıcık oluyorum diye Kore dizisi izlemeye bile başladım, yeter ki Amerikan yapımı olmasın 😂😂😂. Amerika’nın da çok umrundaydım sanki 😂😂😂😂😂.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Git başka fotoğraflara tıkla. Orada balkan müziğinden fransız şarkısına hatta hint filmine dünya ülkeleri var. Bula bula onu mu buldun :D

      Sil
  7. Fere ne yahu, free olacak o. Otomatik düzeltme kendini ne sanıyorsa😤😂😂

    YanıtlaSil
  8. yoncalı şarkıda uçtum bende:)

    YanıtlaSil
  9. Never Give Up, bu bana bir mesaj mı acabaaa :)

    YanıtlaSil
  10. O ne güzellikle öyle. Mest oldum. Doğa harika kesinlikle. :)

    YanıtlaSil
  11. Hem fotolar hem de şarkılar o kadar güzel ki gelip gelip tıklıyorum tekrar tekrar :))

    YanıtlaSil
  12. "Alexander Rybak - Fairytale" çıktı. Bir Eurovision keyfimiz vardı artık o da yok :-(

    YanıtlaSil