Nasıl Söylerim Öldüğünü ?

Kasım 10, 2020

 Anıtkabir'e iki kere gittim. 


İlkinde Ankara'da teftişteydim. 10 Kasım, pazar gününe denk gelmişti. Ne mutlu olmuştum. Can Merzifon'daydı o sene. Haftasonu geldi. Birlikte gittik. Hayatımda kalabalık yerlere girmeyi hiç sevmemişimdir ama bir kaç istisnası var. Birisi de Anıtkabir. Ne kadar uzun kuyruk o kadar mutlu ediyor insanı. 


Diğerinde 23 Nisan'da çocuklarla İstanbul'dan gittik. Sadece Anıtkabir'de bayram kutlamak için yollara düşmüştük, çok güzeldi.


10 Kasım yüreğimi titreten bir gün. Atam'ı minnetle anmadığım bir gün bile yok ama birazdan balkona çıkıp bütün yurdun üzerinde yankılanan sesi duyduğumda yine gözyaşlarım sel olup gidecek. Bunlar sadece hüzün gözyaşı değil, bu minnet, şükür, sevgi gözyaşları. 


Sana binlerce teşekkürler,  bize verdiğin bu güzel ülke için. Nur içinde, huzur içinde yat canım Atam ❤




Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Benim de yüreğim titriyor, hiçbir şey yazamayacak kadar. Bu sabah öyle kötü oldum ki ağladım resmen 😥

    YanıtlaSil
  2. Hangi yılda gittin bilmiyorum Handancığım ama akepe'den sonra iki misli, üç misli kalabalıklaştık. Ben Ankara'da oturduğum için biliyorum. Bir ara boş bulundum öğle vakti gittim merdivenlerde bayılacaktı insanlar. Velhasıl akepe'nin tek olumlu icraatı, vatandaşa Atatürk'ün kıymetini öğretti. Bugün Sözcü'de Yılmaz Özdil de hatırlatmış (Sü-lale devri isimli yazısında) :)bunları gördükçe kıymeti kafamıza dank ediyor:) ben bloğuma yazmadım, Twitter'da paylaştım o daha kolay resim göndermek, yazı yazmak, uğraştırmıyor.

    YanıtlaSil
  3. not: Bu öğle vakti dediğim salgın öncesiydi, bu yıl gidemedim salgın yüzünden içim sızlayarak...arabam olsa yine giderdim de...o da yok..

    YanıtlaSil
  4. İlelebet saygı ve minnetle anacağım🙏❤️

    YanıtlaSil
  5. Ya Handan resmen beni anlatmışsın. Hiç bı şekilde tutamıyorum kendimi, adı geçsin ben de gözyaşları sel...Küçükken teyzemin evi tam Anıtkabir'in karşısında yol kenarindaydi, hergun ugrardik. Şimdi ise bizim ofis Anıtkabir'e on
    dakika, biz de en geç on beş güne bir bı uğrar dua ederiz, halini hatrını sorarız... İşte böyle...Şu hayatta herşey hakkında iyi kotu konuşabilirim ama Atatürk'e sevgimi tam olarak anlatacak hiç kelimem yok, canım benim...

    YanıtlaSil