Son Hava Bükücüyüm :D

Kasım 12, 2020


Sabahtan itibaren gözümüz gökyüzündeydi. Açıyor galiba . Bulutlandı. Meteoroloji yağmur veriyor. Bak işte onu hiç umursamıyorum, zira bin türlü hava durumu uygulaması var,  ben hiç havayla denk düştüklerini görmedim     :D

Hem yağsa ne olur ki, açarız şemsiyeleri. En fırtına olursa atarız kendimizi eve. Kapımızın önündeyiz.

Derken kapanan aralanan hava biz buluştuğumuz sıralarda günlük güneşlik. Üzerimizdekileri bile çıkarttık. Yıkanmış ağaçların yeşili başka güzel.  Yerler çamur ama olsun. Bir aydır buluşmamışız, görmüşüz birbirimizi tabi ama muhabbet etmemişiz. Ne iyi geldi.

Sonradan Ekleme Not : Fotoğraf çekerken güneş istediğimde genelde çıkar bir yerlerden. Böyle buluşacağımız zamanlarda ne kadar kötü gözükürse gözüksün açar hava. Onun için bizimkiler bana son hava bükücü derler :D

Benzer yazılarım

18 Yorum yap

  1. Hi dear, I just found your blog. It's amazing.
    Follow for follow? I already follow you. <3

    Check my blog: salyaves.blogspost.com

    YanıtlaSil
  2. Gülüşünden fışkıran enerji ekrandan taşıp yüzümü güldürdü :) Hepinize uzuuuuuun ve mutlu ömürler diliyorum tüm kalbimle :) Bu arada yine bulmuş seni bir tane "Beni takip et" bloggerı :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Manxcat :)

      Heee, çok severim, bilirsin :D

      Sil
  3. Bu enerjiye karabulutlar mı dayanır.
    Yüzünüz hep gülsün.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Hayalperest, hepimizin yüzü hep gülsün :)

      Sil
  4. Allah huzurunuzu bozmasın Handan. Ne güzel gülmüşsün enerjin bol olsun. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Hülya, hepimizin huzuru, enerjisi bol olsun :)

      Sil
  5. Çok maşallah be ya 😁. Gülen yüzleriniz solmasın 🧿😍

    YanıtlaSil
  6. Sırf "son hava bükücüsü" de neymiş diye bile okunur bu yazı ki aslında ben de bundan geldim :) Sevindim hep birlikte güzel zaman geçirmenize :) Tekrarının çabucak gelmesini dilerim :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazının sonuna açıklama ekledim Mutlu. Bu arada Son Hava Bükücüs Avatar'ın çizgi dizisini (bak kesinlikle filmi değil çizgifilm dizisi) izlemediysen tavsiye ederim. Çoook güzel.Benden de sevgiler kocamanından.

      Sil
    2. Fotoğraf makinesi flaşı gibi :) Daha doğrusu "doğal flaş" :) Daha da doğrusu doğayla anlaşan flaş :) Kapalı havalarda herkese lazım :) İzlemedim, bir bakayım. Öneri için teşekkür ederim :)

      Sil
    3. Her zaman işlemiyor tabi ama çocuklar kararlarını verdiler bir kere, hava bükücü olduğum bizimkilerden onaylı :D

      Sil
  7. İyi gelmez mi hiç sohbet muhabbet ;)

    YanıtlaSil