E Biz Niye Gitmeyi Düşünüyoruz ki O Zaman ?

Kasım 22, 2020

Bu aralar Can'la bilimum kamp videosu izliyoruz. Niye? Zira yazılı kaynak bul bulabilirsen. Ve fakat videoların içinde de işe yararları öyle az ki! Hani ağzı olan konuşuyor diyoruz, telefonu olan da video çekmiş. Kamp yeri görelim diye açıyoruz videoyu on dakika domates soyuyor. Yemek vidosunda o kadar soymazlar yeminle. Kimi de sağ olsun kamp alanında dolaşıp çekmeyi akıl etmiş, gelgelelim bir saat yürüyor. Videoları kırpıp, hızlandırıp kısaltabiliyoruz diye bağrınmak istiyorum.  Beş dakika tuvaletlere bakmasam da olur, valla gitsem oraya o kadar bakmış olmazdım tuvalete.Ben video çekmeyi sevmiyorum. Ama bilgi vermek için çektiğimde beş dakika ile sınırlandırmak gerektiğine karar verdim.

Neyse, işte biz böyle izlerken, kamp yapanların en çok sabah kuş seslerine uyanmak, ağaçların güzelliği, manzara,  sessizlik ve temiz hava nedeniyle kamp yaptıklarını söylediklerini fark ettik.

Hımmmm. Her sabah geveze serçeler, baştankaralar, saksağanlar, kargalar, martılar ve hatta papağanlar ile uyanıyoruz. Yemyeşil bir manzarada mis gibi temiz havayı içimize çekiyoruz. Gelen çöp kamyonu dışında hemen hiç ses yok. Bir yanımız ağaç, diğer pencereden ufukta minicik de olsa deniz gözüküyor.  Eee, biz niye kampa gidiyoruz ki o zaman. Bir karış lavaboda bulaşık yıkayıp, tuvaleti nasıl boşaltacağız derdi ile altı metrekare bir alana dördümüzün sıkışmasının mantıklı hiçbir sebebi yok.

Ama olsun :D

1. Biz bu yaz karavanla yaptık tatilimizi. Karavanın üzerindeki camı açtığımızdan sabah duyulan o kuş sesleri falan cidden güzel oluyor. Ama üç kişiydik, ailecek. Babam arabada yattı, tuvalet işi de baya zor oldu:D Ama yinede İstanbul'un, aslında herhangi bir şehrin neresinde olursan ol o kamp ayrı bir tat veriyor diye düşünüyorum=) Garip bir şekilde deniz kenarında o kamp ateşlerinin sesi, kokusu, sıcaklığı benim çok daha fazla hoşuma gidiyor=)

1. Bizde Metos çadırda kalacakmış. Ben de daralursam kendimi ya onun yanına ta arabaya atacağım :D

Şu an bütün hayalim denize sıfır bir yerde dalgaların sesi ile uyuyup sabah iyot kokusuyla kalkmak :)

2. Valla kamp hiç tarzım değil Handan, dar alanlar da basar bana ama umarım siz çok eglenirsiniz, içinize sinsin inşallah 😊

1. Ben severim küçük yerleri Bahar :) Geldiğinde er şeyi güzelce yerleştirebilirsek sorun olmaz gibi. Bakalım, yaşamadan anlaşılacak bir şey değil :)

3. Ama olsun Handan, sadece oraya doğru gitmek, hatta bazen sadece gitmek çok iyi gelir insana. Hani; tebdil-i mekanda ferahlık vardır misali. Valla en merakla bekliyorum, sen- siz kıvıracaksınız bu işi 🧿😘

1. Evet Sevda, zaten bütün mesele tebdil i mekân. Zira dünyanın en güzel manzarasına bile baksak, insan bir değişiklik istiyor. Evini özleyip geri dönmesi için bile gidilir :)

4. En azından aklınızda kalmaz, denemekte fayda var.

5. Ne deniyor senin bu yaşadığına.
    Aydınlanma mı oluyor ki tam şey edemedim şimdi.
    Ama komik.
    Macera diyelim en iyisi biz bu işe. Yoksa bencede mantığı yokmuş.
    :)))

1. İşin mantığı evden çıkıp yeni yerler görmekte:) En güzel manzara bile bir yerden sonra sıradanlaşabiliyor.

6. Gerçekten de evinin konumuna maaşallah Handan Ablacığım, ama kampın tadı da illa ki başka olacaktır sanırsam herhalde :))

7. Gülümseten bir yazı :) Ama iyi ki denk gelinmiş uzun uzun tuvalet gösterme, yürüyüş, domates soyma performanslarına :) Onlar sayesinde bizim izleyeceğimiz video formatı da şekillenmiş biraz olsun :)) Neşeli sevgilerle :)

1. Eveet. Yine de ben fotoğraf bonbardımanına tutarım daha çok. Gerçi Can'ın dronu da hazır, şöyle havadan görüntüler çekeriz herhalde :D

Benden de sevgiler :)

8. kamp fikri hoşuma gidiyor belki ilerde:)

1. Çokda ertelemeden yapmalı belki de Bahar, hazır çocuklar her maceraya hevesliyken :)