Şimdi de Sıraaaa Süpürme İşindeeee

Ekim 14, 2018

Yemek pişti. İlk posta çamaşır asıldı. İkinci posta çamaşır makenede. Bulaşık makinesi de çalışıyor . Balıklar kesildi.


Şimdi dağınıklığı toplayıp evi süpürme zamanı.


Bir de çocukların balık tuttuktan sonra ne yapacaklarını bulabileydim.

Dur bakalım. Elbet ilham gelecek bir ara.


Sanırım pazara gidemem bu karmaşada. İnternetten market alışverişi yapayım bari.

Deli gibi yiyorum yalnız. O iş nolcek bilmiyorum.

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. Migros'ta iyi indirim var Handan, oraya bak bari :-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baktım baktım da, akşama kadar talan olmuş, yarın mecburen sabahtan tekrar bakacqğım Kadriye. İyi indirim vardı yalnız, kaçırmamak gerek :)

      Sil
  2. Kolay gelsin Handan, iştah için aç karnına limonlu ılık suyu dene istersen.

    YanıtlaSil
  3. E, o kadar iş yapıyorsun, o kadar enerji sarfediyorsun ki, tabii ki acıkacak, o kaybettiğin enerjiyi geri kazanacaksın. Bu da yemek yemekle olacak. Kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz kaybettiğimden fazlasını yiyorum sanki Müjde :) Ama anacım sen bu konulardan anlamazsın, birgün yanında yemek stajı yapıcam belki senin formuna ulaşırım :)

      Sil
    2. Hahahaha, ben ve yemek stajı:))))tembellikten bildiğin yetersiz beslenme durumundayım, bir hafta önce artık dayanamayıp zeytinyağlı dolma yaptım ama o bitince bir haftadır yine çay, peynir, zeytin, salataya döndüm, dün üşenmedim karıştırmaya gerek yok diye yoğurt çorbası yaptım neyse ki:)) Yemek yapmak kadar zoruma giden şey yok:( akşam da elma yiyorum, kısaca bol bol çay, kahvaltı sen aç kalırsın ben de:)))) ama sen gelirsen aç bırakmaya kıyamam ki, güzel yemekler yaparım...:)

      Sil
    3. E o zaman işime yaramaz ki sen ne yiyorsan onu yiycez, aç kalmadan kilo verilmiyor zaten :D Benim midem ayaklarıma kadar sarktı, aciler yerine dönmesi lâzım.

      Sil
  4. Allahım nasıl bir işe giriştin sen :) yemin ediyorum ben izlerken yoruluyorum... Enerjine nazar değmesin şekercim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla enerji değil de el çabukluğu marifet diyelim, zira kalan zamanlarda kılımı kıpırdatmıyorum Şebo :)

      Sil
  5. Eee bu kadar koşturmaya enerji şart. Ye canım, nasıl olsa yakarsın :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok, yakmıyorum Şule, nerdeee, daha çok kolturuyorsam yeme oranım çok daha fazla artıyor :/

      Sil
  6. Mevsim degisikliginde istah artiyor 😂😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl mevsimse, bende hep değişiyor Derya :D

      Sil