Nostaljik Pazartesi

Ekim 08, 2018

Bu haftaki nostaljimiz iki sene öncesinden, Yedigöller 'den fotoğraflar eşliğinde. Bu sene yine gidebilsek ne güzel olur :)

13 Kasım 2016 Pazar

Biliyorsun Zamanın İçinde Akıp Gidiyoruz.. Belki de Zaman Bizim İçimizde Akıp Gidiyordur...


Ne mutluluklar kalıcı ne mutsuzluklar..


Ne elimizdekiler kalıcı ne de hayaller..


Gidiyorum gündüz gece demiş ya Aşık


Gidiyoruz bir akıntıya kapılmış.


Arada bir köşede durulsak da durmak yok


Bütün mesele tadını çıkartmakta.


Önümüze ne çıkarsa önünde sonunda aşacağımızı bilmekte


Ve umutsuzluğa kapılmamakta.


Su deyip geçmemek gerek


Ne taşları oynatır yerinden.


Sen kendine güven yeter.


Bırak hayatın akışına...

Benzer yazılarım

23 Yorum yap

  1. Harika resimler. Şarkı gizlemişsin yine içlerine. Tıkladım bak ne geldi
    Duran Duran-Come Undone

    Sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, şarkı gizlediğimden haberim yoktu Yıldız, yazıyı kopyala yapıştır yapmıştım. Dur gidip kendime fal tutayım ben de :D

      Come Undone en sevdiğim Duran Duran şarkısıdır :)

      Sil
  2. Ben de dedim kesin içlerinde şarkılar gizlemiştir yine :))))
    Bu arada bir fotoğrafın var, taş merdivenler, ay bakar bakmaz bunu - iznin olursa - son masalımda kullanmak isterim, şarkılar için çok teşekkürler. Ben tek tek hepsine tıklayacağım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim haberim yoktu şarkı olduğundan Müjde, eski yazımı kopyaladım :D Gidip bakacağım şimdi bana ne çıkmış diye :D

      Tabii ki izin senin arkadaşım :)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    3. Sizin oradan günübirlik gitmek kolay , tavsiye ederim Müjde. Kasım ayı tam zamanı.

      Sil
    4. Çok teşekkür ediyorum canım 5. bölüme ekledim, bu arada ne kadar güzelmiş, şelalelere bayıldım, ah Bücürük'ü bırakıp gidemem Handan'cığım...:( keşke....:(

      Sil
    5. Biliyor musun sabah bu merdivenlere bakarken aklıma orası gelmişti :)

      Sil
    6. Aaaa! İnanılmaz, aynı şeyi düşünmüşüz. Ben de bakar bakmaz kuleye giden merdivenler dedim.:)))

      Sil
  3. ya ben bir türlü gidemedim Yedigöllere kıskandım vallaha ... şimdi fala geçiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz günübirlik gitmiştik, bir pazar günü. Bu sefer hem kalmalı hem de haftasonu istiyorum Sev :) Darısı başına :)

      Sil
  4. Bende gidemedim ama çok gitmek istiyorum. Çok güzel kareler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle Kasım ayında gitmek gerek Beyda :)

      Sil
  5. Yedigöllere ben de gidemedim bir türlü. Fotoğraflara bayıldım. Sayenizde gözüm gönlüm açıldı, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bir kere gitmeyi başardım ama o zamandan beri hep aklımda :)

      Sil
  6. En güzel zamanında gitmişsiniz sanki. Sonbaharda ayrı bir güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, fotoğrafçılar özellikle kasım ayını tercih ediyor ki sonbahar renkleri başlasın Şule :)

      Sil
  7. Ben de gitmek istiyorum Yedi Göller'e. Fotoğraflar ve şarkılar yine harika:))

    YanıtlaSil
  8. Sonbaharı kadar ilkbaharı da çok güzel Yedigöllerin. İnanılmaz yeşil tonları var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir gün de o mevsimde gidebilirim umarım Mehtap :)

      Sil