Nostaljik Pazartesi

Ekim 15, 2018

Bu haftaki nostaljimiz Metehan'ın ağabey olma hallerini anlatıyor :)

6 Ocak 2015 Salı

Bizim Metos'un İlk Ağabeylik Yılları :-)

Daha üç yaşında ağabey olan oğluşum tabii ki biz ne yaparsak, ne kadar ilgilenirsek ilgilenelim kıskanıyordu kardeşini. Evde falan iyi de , Bilgiç'in bir yaşlarında en şeker haliyle bebek arabasında oturduğu zamanlarda dışarı çıktığımızda çok zorlanıyorduk. Herkes bebeğe bakıyordu, benim tatlılar tatlısı ağabey oğluşumu gören yoktu.

Hiç unutmam, bir gün markette birileri bebeğe doğru eğilince Metos hemen arabanın önüne geçti, kollarını açıp "Benden izin almadan sevemezsiniz!" dedi. Onu görenler durdular ve sordular: "Aaa, öyle mi, peki o zaman izin verir misin, sevebilir miyiz bebeği?"

'Hayır!"

Ha ha ha, hâlâ anlatır güleriz:-)

Siz siz olun bir bebeğin yanında ablası ağabeyi falan varsa onunla ilgilenin daha çok. Ve bir de yeni doğan bebeğe giderken büyüklere de abla olma-abi olma hediyesi diyerek minik bir şeyler götürün ki kendisini iyi hissetsin:-)

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Hahahaha ay kıyamam yaaa, çok güldüm yazık yaa, en iyisi tek çocuk galiba:))ama yok yok Atatürkçüler bolbol çocuk yapsın istiyorum ben. Hatta 7 çocuk filan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha benden geçti ama diğerlerine söyleriz Müjde. Hoş bu ekonomik durumda nasıl yapacaksak :)

      Sil
  2. hahahaaa :))) "hayır" ha :)
    Ne bozulmuşlardır bir anlığına da olsa :))

    YanıtlaSil
  3. Kıskanmayan kardeş yoktur sanırım:)) benim ikizlerde hala seziyorum ben kıskançlık halleri..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hiç kıskanmamıştım desem Mehtap, zaten çok istemiştim, o benim oyuncağım olmuştu :D

      Sil
  4. Ah sorma biz Adayla Karyada hala yasiyoruz. Buyük oglum kiskanmazdi 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birinin başına dokunsam bana dokunmadın diye diğeri atlardı Derya. Hayır birini dövseydim diğeri beni de der miydi diye merak etmekteyim :)

      Sil
  5. Ahahah çok güzel. Ben biraz kıskanmalara uzağım. Biraz da yaş farklarıyla doğan son çocuğum. Kıskanıldığımı sanmıyorum, hiç duymadım. Mert zaten tek çocuk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kardeşimi hiç kıskanmadım ama bizimkiler sonuna kadar kıskandılar :)

      Sil