Nostaljik Pazartesi

Ekim 29, 2018

Bu sefer geçen sene bugüne gidiyoruz. Bakalım bayramda ne yazmışım.

Her yerde harika yürüyüş programları var, lütfen akşam bayrağınızı,  çoluğunuzu çocuğunuzu alıp çıkın. Bu yurdu bize verenler hava soğuk, tatile gitsem, dizimi kaçırmayayım dememiş savaşmışlar, onlara saygımızı ve sonsuz teşekkürlerimizi sunmak için biz de oturduğumuz yerden kalkıp en azında kutlamalara katılabiliriz. Yattığımız yerden yüce sözler paylaşmak işin en kolay kısmı.

29 Ekim 2017 Pazar

Aklımdan Geçenler

- İsmet, nedir sizin cephede durum ?
- Valla gayet iyi, bizimkilere bir level atlattım, yan tarafla dostluk kurduk hep beraber yeneceğiz inşallah.
- Ne leveli ne dostluğu?  Ordunun morali ne alemde.
- Moralleri iyi olsun diye her gönderilerini layklayıp duruyorum . Bazen kalp,  çiçek miçek yapıp veriyorum gazı.
-??? Düşman ordularını püskürteceğiz yarın.
- Yarın mı?  Ama yarın dizimin yeni bölümü yayımlanıyor, kaçırmak istemem, öteki güne alsak.
- La havle, ne diyorsun İsmet sen?
- Şu an bir şey diyemiyorum,  karşı taraf tivit atmış da retvitlemem lazım. Dakikada beş tane yaparsak zirveye çıkarız.
- Bilgisayar başından kalkacak mısın artık?
- Dur dur,  çok dramatik videolarım var paylaşacak, gözyaşı garanti. Gurur duyacaksınız izleyince. Onuncu yıl marşını da ekledim mi arkasına, sırtımız yere gelmez.

Dememiş tabi. Hava soğuk da dememiş. O kadar çok düşman var  ki hangi biriyle savaşalım  her gün yeni bir yer çıkartıyorlar dememiş. Ben mi kurtaracağım vatanı dememiş. Yurt dışına kapağı attık mı uzaktan üzülürüm hallerine de dememiş.

İyi ki dememişler.

Başta Atam olmak üzere hepsine binlerce teşekkürler.



Benzer yazılarım

5 Yorum yap