Evde Yalnıza Kalabilmek Öyle Güzel ki Bilog :)

Ekim 04, 2018

Geçtiğimiz on beş gün boyunca Can ya ev nöbetçisi ya gececiydi. Seviyoruz iyi hoş da yüzüm eskiyor kardeşim, bi git arada yav :D

Sabah uykumu almış olarak kalktım. Bilgiç nane molla gibiyim minibüsle gideyim dedi. Ben de yirmi dakika dolanıp geldim.

Hayır adamcağız evde de tepeme çıkmıyor ama bende bir huzur bir keyif. Geçtim dünden bitmeyen ütünün başına.

Bir de film bulayım dedim.

Önce bir hint filmi buldum romantik , baktım sarmadı. Aslında fena değildi ama ütü yaparken onların makinalı tüfek gibi konuşmaları önümden geçip gitti.

Sonra Kitap Klübü'nü görünce onu açmaya karar verdim.

Bayılırım zaten bu hatunlara.

Şimdi ütü yapıp bunu izliyorum .

Ee o zaman burada ne işin var derseniz.

Gördüğüm bu repliği paylaşmasam olmazdı da ondan derim.


Ölmeden önce yaşamaktan vazgeçenlerden olmayalım hiç, olur mu :)

Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. Hahahaha, Can duymasın kız:)))şaka şaka tabii ki bazen insan yalnız kalıp, başını dinlemek istiyor. Sanırım evli ve çoluk çocuk sahibi olmanın bir kuralı da bu yani çok doğal. Sakın kendini kötü hissetme:) Ütü için kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yooo kötü hissetmediğim gibi zaten Can'a da söylüyorum ki bunu Müjde. Hatta sen emekli olduğunda işe başlayacağım , evde seninle kalamam haberin olsun da diyorum :D

      Teşekkür ederim canım .

      Sil
  2. Günaydın Handan. Replik müthiş. Kesinlikle olmayalım inşallah amin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmayalım Kadriye, son ana kadar aldığımız nefesin hakkını verelim :)

      Sil
  3. hahahahaaaa :))
    Grey kulübünü izliyorsun ha... Bu kitebı bir ara biz de kızlarla toplanıp izleyeceğiz, Grey'i topluca okumuştuk, ayrı gayrı yapmayalım diyoruz :)
    Kolay gele bacım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok eğlenceli Şebo, kahkaha atıp duruyorum .

      Sil
  4. Günaydın replik güzelmiş handan, ütüde de kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın Özlem, bir hafta biriken ütüyü bir haftada ancak bitirebileceğim gibi gözüküyor. Bitmiyoooor :/

      Sil
  5. Bende şuan çocukları birine satıp çıkıp gitmek istiyorum:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni öyle iyi anlıyorum ki..

      Böyle iyice bunaldığım bir gün ya dedim ,bir haftasonu Can baksa çocuklara ben tek başıma çıksam dışarı, insan olduğumu hatırlasam. Bunu büyük bir hevesle Can'a söyledim, haftasonları ailece birşeyler yapıyoruz nereye gidiyorsun ki sen dedi. Öyle kalakaldım. Tabi bir hafta sonra arkadaşlarıyla balığa gitmek istediğinde ailece gidemiyorsak hiç şansın yok diyerek intikamımı aldım ama hâlâ sinirlenirim düşündükçe.

      Anne olduktan sonra bir daha tek kişilik hayatın olmuyor tabi ama merak etme en zor zamanları şimdi, sonra kendine de vakit ayıracak anlar gelecek :)

      Sil
    2. Insaallah.
      Kızım diş çıkarma sürecinde ve neredeyse gün boyu mızmız. Daralıyorum bazı günler.

      Sil
    3. Uyuduklarında iş yapmayıp uzanmak ya da keyif yapmak iyi gelebiliyor . Bol bol derin nefes ve tabi bol bol öpüp koklamak da :)

      Sil
  6. Yaşamaktan vazgeçilir mi hiç. Her insan gibi bende de var bazen yalnız kalma isteği.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada yalnız kalmadan insan kendisine gelemiyor Mehmet.

      Sil
  7. Yalnız kalmadan olur mu hiç? ;)) Kıss kalınca da dertleniyos ya biz,o n'olcek? ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok kalınca öyle bir negatif etkisi var Ecehan, dengeyi sıkı kurmak gerek :D

      Sil