Sabah Yürüyüş Yapamıyorum ki Böyle Ben

Ekim 03, 2018

Sabah Bilgehan'la okula yürümek iyi hoş da dönüşte koruya girersem tempo falan kalmıyor bende.

Zaten daha yağmur sonrası toprak kokusunu duyunca durup içime derin nefes çekmeye başlıyorum.

Sonra çiçek böcek derken yürüyüş yalan oluyor :D








Bunlar dün sabahki yürüyüşten, kapalı bir havada bile dışarısı insana çok iyi geliyor .

Evet fotoğraflara şarkı sakladım, tıklayıp alabilirsiniz.

Hepinize günaydın :)

Benzer yazılarım

30 Yorum yap

  1. Opa Tsupa - Les deux Guitares. Çok iyi gitti bu ))

    Bırak yürüyüş yalan olsun Handan, ne güzel şeyler fotoğraflamışsın. Harikasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bıraktım zaten Yıldız, görmezden gelemiyorum doğanın güzelliğini :D

      Sil
  2. Günaydın Handan abla. 🤗 Gypsy jaz - Joseph joseph şahaneydi. Fotoğraflar da harika. Boşver yürüyüşü en güzelini yapıp etrafındaki güzelliklerle ruhunu dinlendiriyorsun daha ne. 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Ebrar, bedenim kadar ruhumun da dinç olması gerekiyor :D

      Sil
  3. Günaydın... Yürüyüş bahane fotoğraflar şahane... Hele şarkılar ayrı güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın Ebemkuşağı :) Teşekkürler .

      Sil
  4. Şarkıları alamadım, aklım kaldı;
    Ama fotoğrafların güzelliği de yetti doğrusu..
    Benim için de bir yol yürür müsün? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AA ilk fırsatta fotoğrafa tıklayıp şarkını al Mimoza. Tabii ki yürürüm :)

      Sil
  5. Son 2 hariç beni kalbimden vurdun Handan. Hepsi gördüğüm filmlerin şarkıları.Cocukluğum, gencliğim. Hele de Gene Kelly ve Singing in the rain, sinema tarihinin en güzel sahnelerinden biri. Allah kalbine göre versin her şeyi,
    Cenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Çenebaz, Allah hepimizin gönlüne göre versin canım.

      Sil
  6. Valla yürüyüş kadar iyi gelmiştir bu harika doğa... <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de nasıl Ecehan, hele kapalı havada daha da iyi geldi.

      Sil
  7. Koru cok güzel ama. Ben de resim ceke ceke gidiyorum 😂😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, benim arkadaşımsın işte, başka ne yapacaksın 😁

      Sil
  8. Sen söylemeden fotoların içine şarkı sakladığını tahmin ettim:))))
    Dinlemeye sonra geleceğim sabahtan beri hiç blog ziyareti yapamadım çizimlerle meşguldüm arkası yarın ya bayağı bir vakit alıyor hatta dün bulaşıkları gece yıkadım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolay gelsin Müjdecim. Sen ilgilenme başka birşeyle, dizimizi hazırla :)

      Sil
  9. Aaaa sürprizi sona saklamışsın. Hemen dönüp seçiyorum şarkımı
    .
    .
    .
    En en sevdiklerimden biri çıktı "Take My Breath Away" Berlin

    YanıtlaSil
  10. Hepsi de güzel şarkılar Handan'cığım, Travolta ile gençlik yıllarıma gittim:)
    Eline sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şarkılar da filmler de başka güzeldi eskiden sanki.

      Sil
  11. Yürüyüş daha da verimli ve anlamlı oluyor bence bu şekilde :)

    YanıtlaSil
  12. Take My Breathe Away çıktı bana yine :)))
    Çekiyorum bu aralar, neden acaba...
    Accuk derinine ineyim bu konunun :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha, salyangozları bırakkk Şebooo :D

      Sil
    2. hahahahhaaaaaa
      hikmeti salyangoz demek :)))))))))))

      Sil
    3. Yepp, tamamıyla o yüzden :D

      Sil
  13. Take My Breathe Away çıktı bana da. Harika fotoğraflar, harika şarkılar. Keyifli oldu valla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de arada dönüp ne şarkı varmış burada diye bakmayı seviyorum Mehmet.

      Sil