Aklım mı Daha Dağınık Evim mi?

Ekim 23, 2018

Üç gündür evde çılgın tembel moddayım.


Hımm, yok bugün akşama kadar fon kartonu kestim, ama pazar pazartesi tam tembel geçti.

Evime bomba atılmış gibi. Atölyenin eşyaları,  ne kadar düzenlesek de her elimize aldığımızda dağılıyor. Nasıl o kadar dağılıyor hayret.


Yarın arkadaşımın öğretmenlik yaptığı sınıfa gidip bayram için süs yaptıracağız.


Yarın öğleden sonra bir başka arkadaşım bana gelecek .

Cuma akşamı cadı gecesi partimiz var. Eğer hasta çocuklar iyi olurlarsa.



Neyse parti için etkinlik fikrimi buldum. Yani temelini buldum, ayrıntılar için iki günüm var.

Parti öncesi evi temizlemeyerek metruk ev havası yaratmayı amaçlıyorum. Kesinlikle pasaklılığımı gizlemeye çalışmıyorum :D

Şimdi gidip iki şey daha yerleştireyim, cuma gününe kadar masanın üzerini görebilmeyi umut ediyorum .

Metehan'ın arkasındaki alana bakarsanız halimi anlarsınız.

Ha Metehan kendisine uykutulumu, mat ve çanta aldı. Arkadaş kampa daha doğrusu yürüyüşe gidecekmiş de.

Ayyy, nereden yazdırdık şu uçuk okula oğlanı, gülll gibi oğlum kâh dans dersinde kâh dağda bayırda. Tüüü, okusun diye verdiydik o paraları bizzz.

Hahaha, para da vermedik ama neyse :D

Yok spor olarak yine gitsinler klüpler felan da anneler niye gitmiyor , ona gıcıkım :)

Bak lâfı uzattım, o yığın hâlâ duruyor. Gidiyorum bu sefer gerçekten.

Benzer yazılarım

25 Yorum yap

  1. Bayılıyorum bu tempona. Kolay gelsin Handan cığım😀🌷

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Yıldız. Valla kalktım masa toplayacağım diye, daha da dağıtıp oturdum yine. Ufff :)

      Sil
  2. Üst üste okuduğum dağınıklık yazılarından.
    İlk okuduğum gerçekten müthişti.
    Üstüne bunu gördüm.

    Emeklerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bu dağınıklık yazısı değil de dağınık bir yazı oldu Yasemin :)

      Sil
  3. Olsun. Sen mutlu ol da gerisi hallolur. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Masanın hâlâ toparlanmamış olması biraz mutluluğuma gölge düşürmekte ama dur bakalım Hayalperest :D

      Sil
  4. Nasıl güzel gülüyor bu çocuk maşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Tülin. Taa Niğde'ye gidiyor yürüyüşe , bu haftasonu aklımız onda kalacak. Ne zor anne-baba olmak yav.

      Sil
  5. Dağınık ev güzeldir, iyidir, umutludur, yaşam enerjisidir o dağılanlar, üretiliyordur, bayılırım.
    O güzel enerjinle kimbilir ne güzellikler yapıyorsundur, belki bizimle de paylaşırsın.<3 Hep böyle kal dostum. Haa bi de okul ve etkinlik işinden bende muzdaribim ;)) Seninki yanında neyse, uzaktan takip daha da zor oluyo bacım ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki paylaşacağım Ecehan, gelenlere sürprizi kaçmasın diye şimdi göstermiyorum ,partiden sonra anlatacağım :)

      Taaa Niğde'ye gidiyorlarmış yürüyüşe, bu civarda yer mi kalmadı oğlum, ne işiniz var oralarda diyorum. Hayır çocuğun memleketi orası aslında ama hayatında bi lere gittiydi :D Kan çekti demek :P

      Sil
  6. Ben de çalışırken çok dağıtırım ama bir sonraki aşamaya geçerken mutlaka askeri düzende bir temizlik yapar öyle otururum işin başına. Yani kaosun içindeyken iyiyim ama çıkınca toplamadan dahil olamıyorum tekrar:)Kolaylıklar diliyorum Handan'cım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de masam düzenli olmalı, aksi halde kafamı toparlayamıyorum Bahar, ama anında dağılıyor yine yaaa:) Teşekkür ederim :)

      Sil
  7. İp gibi dizilmiş ev de zor yafff
    Hadi insan tek yaşasa tamam ama hele bir de karşı cins oldu mu evin sakinleri hiiiiç kolay değil :p

    YanıtlaSil
  8. İstesen de toplu duramaz ki bu evler,

    YanıtlaSil
  9. "Yığınla" mutlu olmak en iyisi bence ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, yığın hep benim başıma kalınca biraz fazla mutluluk beni çarpıyor Mimoza :D

      Sil
  10. Sen gidemiyorsun diye bozuluyorsun dimi diyecektim ki sen yazmışsın zaten :))

    Dağınıklığı boşver, gönüller şen olsun yeter ♥
    Şahane işler başarıyorsun sen...
    Ama dizine dikkat et bu arada, seni çivilemesin koltuğa...

    Öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yooo , ne münasebet Şebo, ben o yorulmasın diye şeettiydim.

      Dizlerim şimdilik idare ediyor ama çömelip kalkarken yarın ne hale gelir bilmem.

      Sil
  11. Benim de acilen temizlik yapmam lazim 😂😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Temizlik yapmayı seviyorum aslında Derya (Fırın ve buzdolabı hariç) ama beş dakika içinde kirleten pasaklılar sinirimi bozmakta :D

      Sil