Kitap Salı

Ekim 02, 2018

Bu hafta kitabımdan on sayfa falan okuyabildim sanırım.

Eski okuduklarımdan alıntılar ile bu haftayı tamamlayayım.


" Dün akşamdan beri ne Hamdi ne de ben hakikatte değişmiş değildik; neysek gene oyduk ; buna rağmen onun bana dair, bemim ona dair öğrendiğimiz bazı şeyler, bazı küçük ve teferruata ait şeyler bizi ayrı istikametlere alıp götürmüşlerdi."

Sabahattin Ali / Kürk Mantolu Madonna



"Evet evren boşlukla elbirliği yapar, kayıp ruhlar güzelliğe ağlar, anlamsızlık bizi kuşatır. O halde bir fincan çay içelim. Sessizlik olur, dışarıda esen rüzgâr işitilir, sonbahar yaprakları hışırdar ve uçuşur, kedi sıcak bir ışık içinde uyur. Ve her yudumda zaman iyice yücelir."

Muriel Barbery / Kirpi'nin Zarafeti


"Demek seni gözünün içine baka baka aldattı ha, dedi bana dönerek yeniden ; bir şey söyleyeyim mi sana da zaten aldatılmak yakışırdı oğlum "

Hasan Ali Toptaş / Kuşlar Yasına Gider

Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. Ne güzel kitaplar ve onlardan ne güzel alıntılar. Eline sağlık Handan'ım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap sayfalarında böyle cümlelere rastladığımda hazine bulmuş gibi oluyorum Yıldız :)

      Sil
  2. Üç kitapta birbirinden güzel.

    YanıtlaSil
  3. ne güzel o çayın rengisiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çay fotoğrafçısı olabilirim Deep, her zaman mı böyle güzel gözükür :)

      Sil
  4. Güzel kitaplar okumuşsun yine, paylaştığın için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski okuduklarım ama bir kere daha hatırlanmayı hakkediyorlar diye düşündüm Müjde.

      Sil
  5. Biz de Kitap Kulübümüzde bu ay Hasan Ali Toptaş okuyacağız, ben daha evvel Kuşlar Yasına Gider ile tanışmıştım zaten yazarla.. Bakalım bu kitabı nasıl olacak?

    Kitapların hepsini seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de başka kitaplarına da bakmak istiyorum Mimoza, anlatımını çok sevdim .

      Sil
  6. Madonnayi cok severek okudum ben de 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle akıcıydı ki üç saatlik bir uçak yolculuğunda bitti Derya.

      Sil
  7. Kuşlar yasına Gider'i nasıl buldun Handan...
    Kararsızım o kitap konusunda, fikir alayım senden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlatımını sevdim Şebo, sıradan küçük ayrıntıları ve tekrarları olması hoşuma gitti. Ve akıcıydı.

      Sil
  8. Birbirinden güzel kitaplar ve güzel anlatım. Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil