Sanırım Şu An Tam Anlamıyla Tükenmiş Durumdayım, Daraldım da Diyebiliriz :)

Ekim 25, 2018

Yapılacak listesi
1. Evi süsle
2. Temizlik yap
3. Çocuklara oynatacağın oyunu bul
4. Patates püresi mezarlık
5. Sosis mumya
6. Peynir süpürge
7. Akşama da yemek yok
8. Metehan'a pantolon alıncak
9. Boğazın için birşeyler iç,  ağrısını geçir, hasta olma.




Allahım şu cuma gecesini de bir atlatsaydım. Koşturmaktan kendi partimle ilgilenemedim hiç. Çocuklar heyecanla bekliyorlar.

Benzer yazılarım

28 Yorum yap

  1. Ne güzel sürprizler hazırlanmış. Çocukların mutluluğunu görünce bütün yorgunluğun geçecek Handan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an çocukların mutluluğunu görebilecek miyim modundayım ama haklısın Yıldız :)

      Sil
  2. Kolay gelsin Handan. Zor ama zevkli işler. Benim de geçen hafta boğaz ağrım vardı. Dr un verdiği catarin (günde 3x1) ve boğaz spreyi Andorex (3x1) özellikle sprey çok rahatlatıyor boğazı. geçmiş olsun
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet en güzel sprey rahatlatıyor, gidip ondan alacağım Çenebaz .Sağol canım .

      Sil
  3. 😊 Her ne kadar yorulsanız da eminim sonucu görünce çok mutlu oluyorsunuz. Koşturmaca iyidir. Bence hiç bir şsy yapmamak en kötüsü. Size başarılar.
    Bir de bu işlerin arasına bir minnacığın da ben eklesem olurmu?😊 Bir mim başlatdım ve sizi de mimledim. Zamanınız kısıtlı biliyorum. Ama eminim bu koşturmacada bize anlatacak çok güzel hikayeniz olacak. Fırsat olur da uğrarsanız sevinirim💓

    YanıtlaSil
  4. Hadi artık, ultra süper güçlerini çalıştır :) Nereye kadar saklayacaksın bizden :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ultra süper güçlerim sürünerek ve sürüklenerek evde dolanmak. Bakalım ne kadse işe yarıyormuş Şebo :)

      Sil
  5. Bu arada gözümden kaçtı sanma, yukarıdaki resim şahane olmuş ♥

    YanıtlaSil
  6. Önce boğaz ağrını geçir lütfen, lavantalı çay demle hemencik, rahatla, gerisi gelir zaten, işin başında sen varsın ne de olsa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adaçayı içtim bol bol Ecehan, çok şükür sadece yutkunurken biraz hissettiriyor .

      Sil
  7. lolıpop şekerine mi yaptık o hayaletleri handan,şeker gibi olmuşlar öyleyse:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet şekerden Özlem çok şekerler , değil mi :D

      Sil
  8. Dün ben bu modda idim. Mutfağı öylece bırakıp yattım. Ki oğlumu bile uyusun diye beklemedim.
    Bugün iyiyim şükür

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçti geçti Hayalperest. Benim sol bademcik inatla buradayım diyor. Yarın akşamı da atlatayım , dayan diyorum ona :)

      Sil
  9. Ay yaşasın party time :)))) Bunlar geleneksel hale geldi ya, çocuklar ileride anlatacaklar hep annem bize her sene böyle yapardı diye :)) Onun için bile değer yaaa :))) Ben çok seviyorum geleneksel şeyleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sene beşincisini yapıyoruz Nihan, gerçekten de gelenekselleşti. Bir bunu bir de yılbaşı Partilerimizi dört gözle bekliyoruz :D Tek sorun bu sene atölye yapmaktan kendi partimi düşünemedim, bugün sabahtan beri ev süslemekteyim :)

      Sil
  10. Kolay gelsin. Sen hakkından gelirsin bundan eminim.
    İyi eğlenceler.

    YanıtlaSil
  11. Kolay gelsin, sıcak sahlep, ıhlamur filan iç, geçmiş olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şükür adaçayı ve bilimum mandalina ile fazla artmadan durdu Müjde :) Teşekkür ederim .

      Sil