Sabah

Ekim 30, 2018


Bir ağacın köküne oturdum, sırtımı yasladım gövdesine.


Sabahın huzurunu ve umudunu toplamaya geldim.


Yoldan çıktım, zamandan çıktım. Kulağımdaki müziği kapattım, kuş seslerine yer açmak için.


Güneş ışığıyla yıkandım.

Şimdi yazmayı da bırakıp kaybolacağım bir müddet sonsuzluğun ortasında.

Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. Yanıtlar
    1. Hahaha , orada otururken demek istedim Hayalperest, genel itibariyle yazmayı bırakamam ki, çatlarım :)

      Sil
  2. En iyisini yapmışsın

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Hem de nasıl Şebo, kuş seslerini ve kokuları da bloğa koyabilsem keşke.

      Sil
  4. En güzeli.. Sayende fotoğraflarla biraz olsun ben de duydum o huzuru.. 💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burası senin okuluna yakın aslında Ebrar, bir uzun öğle tatilinde kaçabilirsin .

      Sil
  5. Sonbahar harikaydi bu yil.

    YanıtlaSil