The Haunting of Hill House

Ekim 22, 2018



Bir evi tadilat yapıp satmak üzere alan ve yaz boyu çocuklarıyla orada yaşamayı plânlayan bir ailenin  annelerinin intiharı ile biten olaylar dizisi sonunda oradan ayrılışıyla çocukların hepsi kendilerine bir yol çiziyor. Biz onların seneler sonraki halleri ile ilk tanışıyoruz .

Film boyunca perili evde geçen her olay başka bir aile üyesinin gözünden aktatılarak farklı boyutları gözönüne seriliyor   ve bütün parçalar bir araya geldiğinde neler olduğunu görebiliyoruz.

Her biri bir saat süren on bölümlük diziye başlayınca sonuna kadar bir solukta gidiliyor. Ara ara zıplatan sahneler ve filmin genel karanlık havasına rağmen benim gibi korku filmi sevmeyen birisine kendisini izlettirdi :)  Dün akşam başlayıp bugün bitirdim dersem sürükleyiciliğini daha iyi anlatmış olurum sanırım.

Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. Ben severim korku ve gerilim 😁😊 ben bir bakayım 😁😊 sevgiler canım benim güzel kadın 😘

    YanıtlaSil
  2. Çok ilginçmiş konusu Handan'cığım, gece değil ama gündüz bakayım ben de Netflix'teyse.
    Eline sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Netflix dizisi Müjde. Gündüz bak :)

      Sil
  3. ben de sevmem ve izlemem korku ve gerilimi. tek sorum şu; olay mantık çerçevesinde gelişiyor mu? yoksa hayaletler, cinler, periler muhabbeti varsa sıkılırım.ona göre izliycem de
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayaletler ve kötü ruhlu ev olan bir filmde olaylar mantık çerçevesinde gelişiyor diyebilir miyim bilemedim Çenebaz :) En iyisi sen ilk bölüme bak, sarmazsa devamını izlemezsin :D

      Sil
  4. İZLEYELİP GERİLELİM Kİ ESTETİĞE GEREK KALMASIN. (İĞRENÇ BİR ESPRİ OLDU FARKINDAYIM ::))))

    YanıtlaSil
  5. Ben de korku filmi sevmiyorum 😂. Blogun logosu cok tatli olmus 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Derya, gerçi bu sonbahar hep kâğıt kesip biçip yapıştırarak geçti, hiç o foroğraflardaki keyifleri yapamadım ama neyse :D

      Sil
  6. Gerili filmi ile bir miktar gerilmek beni rahatlatıyor. Bu diziyi izleyeceğim sanırım.

    YanıtlaSil
  7. Az önce bitirdim ve gelip hemeeeen yorumumu yapmak istedim.
    Benim bitirmem biraz zaman aldı. Zaten ilk 3-4 bölüm kafamda pek oturmadı karakterler.
    Ne zaman ki Nelly'nin hikayesini öğrendim (sonunda ağlamayan var mı acaba?) her şey yerine oturmaya başladı. O nasıl bir bölüm sonudur yarabbi. Resmen akıl kayması yaşattılar bana :p

    Bir kez daha izlerim ben bu diziyi. Bakalım kaçırdığım neleri yakalayacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bir daha seyretmeliyim diye düşündüm, eminim bir sürü ayrıntıyı görürüz bir daha izlersek Sibel.

      Sil
  8. Bu aralar çok popüler bu dizi. Her yerde karşıma çıkmıyor. Korku filmlerini sevmem ama dediğin gibi sürükleyiciyse bir şans verebilirim belki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sevdim, oyuncuları da, gizemli gidişatını da , sen de bir bak istersen Şule :)

      Sil