Dün Akşama Kadar Ütü Yaptım, İyi mi?

Ekim 05, 2018

Bir gece önce de yapmıştım zaten. Bir haftalık çamaşırı ütülemesi de o kadar sürecekti neredeyse.


Kitap Klübü pek eğlenceliydi. Bol bol kahkaha atmışım. Çıtır çerezlik bir filmdi ama oyuncular sanki eski mahalle komşummuş gibi hissettiğimden başka güzel gözüktü gözüme. Elli tonlu kitapların da iyi reklâmı yapılmış yalnız :)

Tabi tek filmle bitemedi ütü. Akşama kadar Netflix 'ten şimdi adını hatırlamadığım bir dizi izledim. 1950ler gibi bir zaman diliminde dedektiflik yapan meraklı çılgın bir hatun vardı içinde .

Bugün işler bizi bekliyor, gidip doğumgünü planlaması yapacağımız kafeye bakıp oradan da alışverişe çıkacağız.


Şu an masamın üzeri boyanacak ahşap dolu. Haftaya bugün çocuklarla boyayacağız bir kısmını.


Umarım her şey güzel olur.

Benzer yazılarım

18 Yorum yap

  1. Kolay gelsin, çocuklarla ilgili uğraşlar eğlenceli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Mehtap :) Ben çok eğleniyorum plânlarken, yaparken. Umarım gelenler de eğlenir.

      Sil
  2. Ütü hariç diğerleri eğlenceli. Kolay gelsin
    :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ütü bitene kadar çamaşır sepeti dolmuş Yıldız. Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Bir gün tümüyle ütü yapmak mı, aman Allahım :)))

    YanıtlaSil
  4. Filmi uçakta dönerken izledim ve izlerken ben de çok güldüm ama kahkahalarla :)
    Aktivite için de kolay gelsin :)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok eğlenceliydi Ezgi :) Teşekkür ederim , benden de sevgiler :)

      Sil
  5. Yıldız'a katılıyorum ütü hariç hepsi güzel:)))
    Kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
  6. Book Club filmine vizyona girdiğinde göz koymuştum ama sonra unuttum. Şimdi de heyecanlanıp altyazısı çıkmış mı diye hemen baktım. Maalesef çıkmamış:( Sonraya kaldı yine.
    Filmekimi gündemde, aklıma ilk gelen sen oldun, sinemaya gitme planın var mı diye merak ettim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Apple tv de rastlayana kadar unutmuştum Zülâl, çok keyifliymiş.

      Bu sene atölye yapacağız derken Filmekimi'ne bilet almakta gecikince bütün filmlerin biletleri tükenmiş. Neyse kapıdan bakacağız diye düşünüyordum, bir arkadaşım bulmuş pazartesi ve salı gününe. Müze, Herkes Biliyor ve Kefernahum 'a gidiyorum . Diğerlerine de kapıdan bulmaya çalışacağım.

      Sil
  7. Allahım ben bu filmi daha çok merak eder oldum sen anlattıkça...
    Off kızları toparlasam bile henüz film internete düşmemiş galiba :/

    O kuru kafaları nasıl boyarsınız siz şimdi ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Apple tv den kiraladım, bulamazsanız toplanıp gelin, bu gece izleyelim bizde. Can da yok zaten, cumartesi gecesi keyfi yaparız :D

      Sil
  8. İlk fırsatta izleyeceğim bu filmi, çok merak ettim.İşler hiç bitmiyor yaşamda, kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifli bir filmdi Mehmet, tavsiye ederim.

      İşler hiç bitmesin, bizde bol enerji olsun :)

      Sil
  9. ooo ütü sezonu açılmıştır , gerçi ne zaman ara veriliyor orası da muamma :D sevgiyle , kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç bitmiyor ki Eylem. Dün akşam yine üç saat yaptım. Kirli sepetini görmezden geliyorum bugün :)

      Sil