Fethi Karamahmudoğlu 7 Ekim 1942- 7 Ekim 1999

Ekim 07, 2018

Babacığım diye düşündüğümde sevgi dolu gözlerin geliyorsa gözümün önüne, ve sımsıcak sarılışları hissediyorsam.  Sesin kulaklarımda yankılanıyor, ölmez yılan ellerin ellerimi ısıtıyorsa.

Sen hâlâ yanımdasın demektir.

Canım babam.

Güzel babam.

Sevgi dolu babam.

İyi ki doğdun.

İyi ki...

Benzer yazılarım

24 Yorum yap

  1. Allah rahmet eylesin babalarımıza Handan mekanları cennet olsun

    YanıtlaSil
  2. Nur icinde yatsın babacığın Handan
    Cenebaz

    YanıtlaSil
  3. Nurlar içinde yatsın canım. Şimdi 'Hiçbir şeyde gözüm yok' parçasını dinliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de https://www.izlesene.com/video/mediha-sen-sancakoglu-aksamin-sabahi-da-vardir-bir-tnem-evcrg/8933722 bu şarkısını dinliyorum Zülâl.

      Sil
  4. Mekanı Cennet olsun, nur içinde yatsın Handan'cığım:(

    YanıtlaSil
  5. Nur içinde uyusun. İzler, eserler bırakarak geçip gitti aramızdan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Nihan, evet geriye kocaman izler bıraktı çok şanslıyım bu konuda.

      Sil
  6. Nurlarda yatsın, mekanı cennet olsun inşallah...

    YanıtlaSil
  7. Allah rahmet eylesin, ışıklar içinde nurlarda yatsın cennet mekanında.

    YanıtlaSil
  8. Ben de Eskişehir'de üniversite öğrencisiyken babamı kaybetmiştim.İnanıyorum ki enerjisel olarak bizi hissediyorlar.Işıklar içindedir babalarımız...

    YanıtlaSil
  9. "Hiç Bir Şeyde Gözüm Yok, Artık deli gönlümdeki çarpıntı düzelsin" parçaları babanızın en iyi besteleriydi,öyle değil mi? Mekanı cennet olsun büyük üstadın..✔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne Olur Anla Beni, Yaşamak Var Şarkılarda, babamın 300 ü aşkın bestesi var trt repertuarında :)

      Teşekkür ederim , amin.

      Sil
  10. Nur içinde yatsın babacığın canım.
    Güzel ailesi olmuş, çok sevilmiş, hala hatırlanıyor sanatı ile.... ne mutlu.

    YanıtlaSil
  11. Nur icinde yatsin. Hepimize güzellikler birakti

    YanıtlaSil