Uzay Partisi

Mart 30, 2010

İşte doğumgünü fotoğrafları. Ne yazık ki hazırlığa gösterdiğimiz özeni fotoğraf çekmeye göstermemişiz pek fazla fotoğraf yok, olanlar da çok güzel çıkmamış. Üzüldüm doğrusu.



Gecenin en komik olayı bana göre Kürşad'ın pastayı gördüğünde "Aaaa, gerçekten takım yıldızlar varmış , ben de toz falan serptin de oldu zannetmiştim" demesiydi. Tabi alıştılar her sene pasta üzerini bonibonlarla falan süslememe :) Oysa bu sene pek özenliydim. Hatta pasta siparişi verirken kuzey yarım kürenin olduğu tarafı basmalarını o kadar sıkı tembih ettim ki , ben bile güldüm halime :D


Dış kapıdan çocukların masasına giden samanyolumuz.


AYın evrelerinden oluşan süsümüz.

Güneş sistemini oluşturan güzellikler :)


Satürn halkaları (Masanın üzerinde duran fırıldakımsı şey. Döndürünce tek bir halka gibi gözüküyor. Satürn'ün halkasının tek parça değil, küçük parçalardan oluştuğunu bize gösteriyor) ve oyun kartlarıyla oynayan ciddi çocuklar :)

Gözlem görevlileri. (Ay benim Metehan oğluşum ne kocaman çıkmış burada)


Ve işin en eğlenceli kısmı. Geçen yaz dayımızla Aynur Ablamızın bize hediye ettiği teleskopumuzla gökyüzünü seyretme :)

Şansımıza o gece hava açıktı, aksi halde uzaklardan bir lambaya odaklayıp çocuklara onu ay diye yutturmayı düşünüyordum :D





Bu da gecenin yıldızı :D

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. Hımmm baya kapsamlı olmuş sizin parti.Güzel olmuş. Ev dışı bir yerde parti fikri bence de süper...

    YanıtlaSil
  2. Ev dışı güzel de, çocukları sürekli oyalamak gerekti, çok yoruldum Katre. Evde olsalar odalarında oyuncak dağıtıp oyalanacaklardı. Ama tabi sonrası güzel oldu, bir de ev temizlemek zorunda kalmadım :)

    YanıtlaSil
  3. Aaaahhh ah sen bizim evin sonraki halini görmeliydin.Ne koltuk kalmış yerinde duran ne halı ne sandalye. Akşama da misafir geleceği için bir günde iki defa süpürge çalıştırmak zorunda kaldım:(

    YanıtlaSil
  4. Doğum günü pastası harikaymış. Nice mutlu yıllara Metehan!...

    YanıtlaSil
  5. Katrecim, hayal edebiliyorum evin halini :D Bir senesinde çocuk odasına oyuncaklardan girilemiyordu, 4 saat falan oyuncak toplamıştım :(

    Teşekkürler Ebruli :)

    YanıtlaSil