Pi Günü

Mart 14, 2010


En azından herkesin hediye almalısın diye tepemize çıkmadığı bir gün buldum :D Hem de büyüleyici bir sayı bu.


NOT: Pi Günü, ünlü matematik sabiti pi sayısı'nı kutlamak için oluşturulmuş bir gündür. Her yıl 14 Mart'ta kutlanır. (Amerikan tarih formatında 3/14 olarak göründüğü için)(Vikipedi'den)

NOT2: Aşağıda yoklama hâlâ devam etmektedir, bilginize :)

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. hahaha:))Süpersin Handancım beni çok güldürdün.Yok ama doğru valla söylediğin.
    İyi pazarlar.

    YanıtlaSil
  2. Bugün bir kaç blog da daha gördüm de haberim oldu bu önemli günden?

    Bir de baktım sen de yazmışsın...

    ''Sende mi Pİrütüs?''diyorum başka bir şey demiyorum Handan'cım:P

    YanıtlaSil
  3. sevdim ben bugünü ama seneye hatırlarmıyım ? esaslı bir soru:)))

    YanıtlaSil