İdeal :)

Mart 02, 2010

Dün sabah erkenden kalkıp Can'la kahvaltımı yaptıktan sonra onu işe gönderdim. Ardından çocukların kahvaltılarını hazırladım. Onlar kahvaltı ederlerken ben de bloğuma baktım. Ardından beslenme çantaları için kek pişirdim. Önlük ve pantolonlarının sökülenlerini kopanlarını dikip ütü yaptım. Baktım hava güzel yatak örtülerini yıkadım. Bu arada fonda sürekli Bilgiç'in derslerine yardım ettim. Öğle yemeklerini hazırladım. Beslenme çantalarını yerleştirdim. Evi süpürdüm. Onları yolcu ettim. Annemle konuştum. Baktım çok yorulmuşum biraz mola vereyim dedim. Çayımı ve kitabımı alıp koltuğa uzandım. Bir gece önce bitiremediğim "Kayıp Sembol"u bitirdim. Biraz uyudum. Ardından yine ayaklanıp süpürdüğüm yerleri sildim. Toz aldım. Can geldi, birlikte yarım saat yürüyüş yaptık. Dönüşte akşam yemeğini fırına sürüp duş aldım. Çocuklar geldiler. Yemekten sonra tv karşısında zapping yaptık. Çocuklar yattıktan sonra baktım olimpiyatlar da bitmiş, seyredecek birşey yok epeydir yapılmayı bekleyen yapbozu çıkarttım. Biraz da onunla uğraştıktan sonra yattım.

Şimdi şöyle bir düşünüyorum da ne ideal bir gün yarabbim. Herşey var içinde :)

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. Valla ben de kendimi tebrik ettim, artık bir müddet bu rehavetle hiçbirşey yapmam :D

    YanıtlaSil
  2. İdeal olan sensin kuzum...
    Maşallah:)

    YanıtlaSil
  3. :D Yok valla o bir günlük birşeydi, tembellik halindeyim o günden beri :D

    YanıtlaSil