Hiç Susmuyor Ki

Mart 16, 2010

Sabah 9:31...

-Abi, televizyon seyretme, benimle oyna!
-Hayır o oyunu değil, benim istediğim oyunu oynayalım!
-Öyle yapmayalım diyorum sana! (Bu arada abiden acı bir "ah", tekme atmış falan artık ne yaptıysa o sırada)
-İşte hep senin yüzünden oynayamadık, yatma- okul, gitme , ne ise artık- vakti geldi. (Pata küte)!
-Abiiiiii, onunla ben oynuyorum!
-Benimle oynayacaksın!
-Oyuncakları da o zaman sen toplarsın!
......

Ya sabır !!!!!

Bak sonra bu hallerini özleyeceksin Handan.

Sakin ol Handan.

Ama çok akıllılar Handan.

Okula gitmelerine az kaldı Handan.

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. ahh handan ahh nelere sabrediyoruz bir bilsenn daha bu sabah yine dellendirdi gitti ...

    YanıtlaSil
  2. Günaydın Banu :)

    Ah Özii, bir de onun iki tanesini düşün. Sistem sinerjisi diye birşey de var 1+1=5...

    YanıtlaSil
  3. hahaha ben onu biliyorum bende toplamaya gerek yok direk 1=4 gibi

    YanıtlaSil