Yoklama

Mart 12, 2010

Uzun zamandır bir yoklama yapmadığımı fark ettim. Bakalım kaç kişi buralara geliyor. Yoksa ben havaya mı yazıp duruyorum :)

Rahat..

Hazır ol..

Sağdan say :)

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Bende iki üç günde bir ziyaret ediyorum. 2

    YanıtlaSil
  2. beeeeeeeeeş :)
    bende burdayım ablaların bi'tanesi :)

    YanıtlaSil
  3. yediiiiii:)) hem utanmaz, hem pişkin, hem yorgun, hem yoğun, hem kızını hafta sonu satranca götüren bir anne, hem gecikmiş bir blogcu, hem .......

    YanıtlaSil
  4. Yedi en sevdiğim rakamdır zaten :D

    Hepinizi öptüm kocaman :D

    Devamsızlık yapanları da tespit etmiş bulunuyorum :D Rapor getirmeleri gerekecek artık :D

    YanıtlaSil
  5. BURDA hocam ben burdayım yoklamayı da görüyorum ama iş yerinde engeller yüzünden yazamıyorum,nasıl bir engelleme sistemi yaptılarsa okuyabiliyorum ama yorum yapamıyorum ve gerçeken doğruyu söylüyorum.

    YanıtlaSil
  6. Gülçincim seni görmek ne güzel :D

    YanıtlaSil