Bizim Evin Dün Akşamki Halleri

Mart 24, 2010

Dün akşam masanın başında bir sürü kesme işlemlerine gömülmüşken bir anda evdekilerin halini fark ettim, çok hoşuma gitti.

Annem oturma odasında bulmacasını çözüyordu.



Bilgiç'le Can ödev olan uçak projesini yapıyorlardı.



Metos'la ben de doğumgünü partisi için süsler hazırlıyorduk.



Akşam saat dokuza geliyordu. Bizim evde televizyon henüz açılmamıştı.

Hayatı ekrana devretmemiş,hâlâ yaşıyorduk.

Gülümsedim :)

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. hiçbirimizin hayatı ekrana devretmemesi dileğiyle arkadaşım :) en kötü günün böyle olsun :)

    YanıtlaSil
  2. valla handancım çiçek yapması zor oldu. bende kelebek ve kalp şablonu hazırladım. kelebek daha güzel durdu pembe kartonda:)) 15 adet kelebek davetiye hazırladım. hanfendi sabah bayıla bayıla aldı gitti. maşallah 13 kişi çağırmış. bunlardan birisi zaten 4üz:)) bu ev nasıl alır çocukları hiiiiiiiç bilmiyorum. hakkımızda hayırlı olsun:))

    not:sen açtın bunları handan başıma seeeennnnn. temizlemeye de sen geleceksin pazar günü karışmam!

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık Katrecim :D Gelirim canım temizliğe, bu sene ben evde yapmaktan kurtuldum, boşum ertesi gün :)

    YanıtlaSil