Kırmızı Halıda Bir Ben Eksiktim :)

Mart 08, 2010


Charlize Theron 'u çok beğenirim fakat bu elbiseyi beğenmedim. Kesimi güzel ama kırışık duruyor. Ayrıca o çiçekler de ne öyle ?


Anna Kendrick'in kıyafeti gayet hoş, sadece farklı renkte olsaymış daha iyi olurmuş gibi.


Zoe Saldana , ııh, canım. Sahnede yürürken ha düştü ha düşecek diye baktım.


Helen Mirren 'ın kıyafetlerini hep beğeniyorum galiba :)



Miley Cyrus , kıyafetin bir üst kısmı olsaydı belki daha iyi durabilirdi. Ben straplez kıyafetleri çok sevmiyorum. Çok iyi dengelenmediği sürece göğüsleri sarkmış, aşağıya çekiyor gibi falan gözüküyor. Bu hanım kızımız da kambur durarak bu etkiyi iyice arttırmış.


Sanırım en çok Sandra Bullock'un kıyafetini beğendim ben :)



Demi Moore' u tanıyamadım bu arada iyi mi?

Neyse, kimse üzülmesin. Bu nadide hatunların ve biz diğerlerinin :) kadınlar gününü kutluyorum efendim :D

Benzer yazılarım

2 Yorum yap

  1. Eee hani kazananları yazmamışsın aşkolsun. İnan içimden dün gece geçirdim Handan bunları izleyip görüşleri yazsın oradan okurum diye. Bu arada şu Miley Cyrus denen kıza gıcık oluyorum. Didem bu kıza takmış durumda. Heryeri yapma yaa 17 yaşında bir kızın her yeri mi yapma olur yahu?

    YanıtlaSil
  2. Kazananlar mı? Boş ver :)

    Ben o kız kim onu bile tanımıyorum (benim oğlanlar henüz kızlarla ilgilenmiyorlar:), yalnız ciddi bir kamburluk sorunu var :D

    YanıtlaSil