Hâlâ Parti Hazırlıkları :)

Mart 26, 2010

Kapıya asılacak parti yazısı?



Tamaamm...

Yaka kartları?



Tamaamm...

Ay üssü hamburgerlere iniş yapacak astronot ve uzay gemileri?



Tamaam...


Süslenip yıldızlanan peçeteler?



Tamaam..

Güneş tutulması malzemeleri?
Tamam.
Çocuklara dağıtılacak astronot ve yıldız çıkartmaları?
Tamam.
Kapıdan masaya kadar gidecek samanyolu yıldızları?
Hemen hemen tamam.
Satürn halkası yapma deneyinin kartonları?
Hemen hemen tamam.
Üzerine istediğimiz uzay resimleri çizeceğimiz amerikan servisler?
Her an iptal edilebilir :)

Şimdi biz mutfağa giriyoruz artık :)

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Çok hoş bir konsept olmuş.Nice nice güzel yıllara olsun.Mutluluklar.....

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Melek :)

    YanıtlaSil
  3. Valla bizimkisi çok yorgun geçti. 25inde pastasını alan geldi erken doğum günü oldu, 26sında başka arkadaşlar gene pasta alıp gelmişler esas doğum günü oldu, 27sinde zaten parti vardı 12kız geldi gayet patırtılı bir doğum günü oldu. Bugün itibariyle yatıp yuvarlanıyorum:)) Bizimkisi böyle sizinkisi nasıldı? Fotolar konmamış hani?

    YanıtlaSil
  4. Yoruldum valla Katrecim, inşallah bir ara fotoğrafları yükleyeceğim :) Sizin de parti haftası geçmiş bakıyorum :) Bu sene kendimize de 40 gün 40 gece parti verelim canım, yakışır di mi?

    YanıtlaSil
  5. Handan'cım tek kelimeyle şapka çıkartıp,saygılarımı sunuyorum sana:))
    Diğer fotoları da merakla bekliyorum o zaman...

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim Banucum :)

    YanıtlaSil