Bilgiç'in Kumpir Halleri :)

Mart 23, 2010

Bir:

Geçenlerde bir akşam kumpir yapmıştım bize. Çocuklar da pek mutlu, güzel güzel yiyoruz. Bilgiç bana döndü:

-Anneee, yarın akşam da kumpir var mı?
-O da nereden çıktı oğlum, iki akşam üstüste kumpir yenilir mi?
-Niye? Ispanak yapınca yiyoruz ama!
-?!? (Ups)

İki:

Dün konuşuyoruz:

-Anne, kumpirlik patates aldın mı?
-Evet bebeğim, yarın kumpir yapacağım size.
-Ama öğle yemeğine yapma.
-Neden oğluşum?
-E, öğleyin okula gitmek için hazırlık falan var, keyifli keyifli yemek istiyorum ben onu.
- :)


Gel de keyifli keyifli yeme onu şimdi :D

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. ıspanak konusunda çocuk haklı:)))

    YanıtlaSil
  2. çocuklar haklı;sebze olunca yeniyorda kumpir neden yenmesin :)

    sevgiyle kal

    BibiS

    YanıtlaSil
  3. Valla kızlar, ben de o yüzden bir cevap veremedim oğluşa :)

    YanıtlaSil
  4. Ayy koptum çocuk haklı fasülyeyi ıspanağı 2 gece ye kumpir 1 :)))
    Canım istedi valla şimdi yapabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de mantığına itiraz edemedim Sev :) Ben de pırasadan vazgeçtim iyice sanırım :D

      Sil