Özel Bir Gün

Mart 25, 2010



Bugün benim anne olma günüm :)

Minik japon balığı, top böceği oğluşumla ilk tanışma günüm :)

Onu kollarım ilk alma günüm.


Bugün benim hayatımın boyut değiştirdiği gün.

Ameliyat masasına yattığım halde hiç acı duymadan saf bir mutluluk hissettiğim gün.

Canım annemi daha iyi anlamaya başladığım gün.


Bugün benim en özel günüm.

Karasevdayı ilk defa tattığım gün.

Bir büyük mucizeyi yaşadığım gün.



İyi ki doğdun Metehan oğlum.

11 senedir bize birçok güzellikler ve mutluluklar yaşattın.

Yaşamın boyunca güzellikleri görebilen, huzurlu, üretken, çevresine mutluluk veren bir insan ol.

Daha nice nice yıllara..

Seni çoooook seviyorum.

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. İyiki doğdun Metehan...

    YanıtlaSil
  2. doğum günü kutlu olsun Metehan'ın...
    iyi ki doğmuş iyi ki sana o güzelliği,o anne olma yüceliğini yaşatmış...
    ne mutlu san ve ona.daha nice güzel yaşlar yaması dileğimle...

    sevgiyle kal

    BibiS




    not:bana yorum yapılabiliyor.yalnız yorumunu göndermeden önce bir kopyasını al sen yinede.bazen ilkinde spam uyarısı verip ikincisinde düzeliyor.haber vereyim dedim:)

    günaydın bu arada...

    YanıtlaSil
  3. meteşumun benim canım arkadaşımın yeni yaşını canı gönülden kutluyorrr onu çoook öpüyorummmmm... hayat ona dilediği tüm güzellikleri önüne sersin inşalllahhhh... selma teyzesinden gönül dolusu sevgiler onaaaa...

    YanıtlaSil
  4. iyi ki doğdun metehan, mutlu yaşlar diliyorum sana:))

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim kızlar :D

    YanıtlaSil
  6. Karasevdayı ilk defa tattığım gün kısmında koptum ben:(
    Ne güzel yazmışsın Handan'cım ağlattın beni...
    Bir yerde okumuştum;
    Anneler oğullarında kendilerini görüp daha bir severlermiş:)
    İyi ki doğmuş Metehan'ın...
    İyi ki senin oğlu olmuş,sen de onun annesi...
    Nice nice yaşları olsun,sağlıklı mutlu,huzurlu...Rabbim ayırmasın sizi...

    YanıtlaSil
  7. Allah hiçbirimizi çocuklarımızdan ayırmasın , amiin...

    YanıtlaSil