Son Durum

Şubat 16, 2022


Dişçi kontrolüne giderken etek giyeyim dedim. Yeni eteğim (Sanırım yedi yıllık :D) Dönüşte arka bahçede güneşi görünce Can'a fotoğrafımı çeksene dedim, en sondaki tek pozu çekmiş. Uleyn ben gelmişim elli yaşıma tek fotoğraf olur mu, çek on on beş tane içinde seçeyim düzgününü di mi :D


Apartmanın yöneticisiyle konuştuk nihayat.  Adamcağız iki ay önce korona olmuştu hâlâ toparlanamadı, eskiden bir zatürre geçirmiş düzelemedi ciğerleri. Gencecik oysa. Allah sağlık sıhhat versin. Neyse işte çıkmış hastaneden, konuştuk. Hasarlı raporu çıkmış, nisan ortasına kadar süremiz kalmış. 


Siteden baktığımız daireleri sahipleri satmışlar habersiz. Oysa satarsanız haber verin de demiştik ama kim kime dum duma kimsenin kimseye saygısı yok.


Sonuçta iki ayımız kaldı. Bir ev bulup çıkmamız lâzım artık.


Can'ın suratı düştü. Giriş katındaki daireyi istemişti bayağı. Alt katında eşyalarını koyacağı depo da vardı. Ama napalım. 


İşte son havadisler böyle.

Şu anda tatil plânları içindeyim. Gerisini dönünce düşüneceğim.

Bir iki oyuncak daha ayırdım. Ama yaklaşık 400 tane mini araba, iki kutu plastik hayvan, bir dev kutu askerler canavarlar, bir dolap dolusu legolar, tren yolu, kutu oyuncaklar, babylade ler, bakuganlar, bionicleler, tektekler ve diğerleri duruyor. Bir oda dolusu oyuncak. Kartları saymıyorum bile. Uffff.

Geçen gün özenle balkondaki kutuya doldurduğum nirfler her yerde şu an. Bu ev hiç toparlanmayacak hiç..

Benzer yazılarım

26 Yorum yap

  1. Yukardan 4. fotoya bayıldım, şarkımı da aldım. Benim taşınma fobim var, belki bahsetmişimdir. Panik atağa kadar gidiyor ve her şeyi bırakıp kaçıyorum. Hep Evrim ve kayınvalidem taşıyor bizim evi. Şimdi sen Nisan ortası deyince bir an kalbim sıkıştı. Bir yandan da içimden bir ses tatil dönüşü yeni evinizin pat diye karşınıza çıkacağını söylüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evden eve nakliyata verdiğim için öyle bir fobi oluşmadı bende. Sadece çantamı saklama obisi oluştu. İlk taşınmamızda aadamlar öyle çabuk paketlemişlerdi ki her şeyi, bir baktım benim çanta cüzdan kimlik paketlerden birine girmiş :D

      Sil
  2. Ay bakuganlara talibim, fiyat konuşalım. Aslında ya biçok şeye talip olabilirim çünkü "oğlan" çocuğuma alacak oyuncak bulamıyorum. Teknik bir insan kendisi, kurcalamalı ve yapıp bozup başka şekilde yapmalı oyuncaklara meraklı.. Hakikaten vereceksen, lütfen konuşalım.
    Etek çok yakışmış. Ev konusunda da son anda olacak ama en güzeli olacak görürsün! Bol şans..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Ceren, bu saydıklarımın hepsi dokunmam yasak olanlar, keşke veriyor olsaydım, hediye ederdim oğluşuna :)
      Teşekkür ederim.
      Ev konusunda pek buradaki konfor ve keyfi bulma umudum kalmadı, bakalım.

      Sil
    2. Olacak olacak sen içini ferah tut, dua ediyorum kalbine göre bir ev!!!
      Hehehe ben sabırla bekliyorum elbet o bakuganlar benim olacak! :))))) Şaka bi yana, bence ben L.yi sizin eve bi salayım, yeter ki gitsin diye kendileri verecekler bak görürsün, daralırsan bu planı uygulamaya koyabiliriz her an ;)
      Çok öptüm çılgın planını bekliyorum heyecanla!!!

      Sil
    3. Hahaha plân aklımda bulunsun :D

      Evi ayarladık sanırım, içimde kesinlikle olmalı dediğim şeylerin hiçbiri yok :D Hahaha neyse belki kendi evimizi almaa zorlar bizi ona o kadar para ödemek, göreceğiz :)

      Sil
  3. Günaydın Handan çok güzel çıkmışsın etek yakışmış. inşallah güzel bir ev bulursunuz okul dönemi olduğu için kimse çıkmıyor şu an ama belli olmaz. Evet hepimizin tatile çıkmamız gerek iki senedir bunaldık. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Hülya :)
      Karavan olmasaydı herhalde delirirdim tatilsizlikten, bir gecelik kamp bile çok iyi geliyor.

      Sil
  4. Fotoğrafların hepsini çok beğendim. İnşallah gönlünüze göre, içinizin ısınacağı bir evi tez zamanda bulursunuz.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Evde Yazar, bizden de sevgiler :)

      Sil
  5. Her anın farkına varıp,edebi,mizahi,sosyal sözcükler ve bakış açısıyla şenlendirmek apayrı başarı,yaşam biçimi; kutluyorum...

    YanıtlaSil
  6. O ev Handan'ın ayağına gelecek, net bilgi ♥ Hem de gönlüne göre olacak ♥

    Tatil planı varsa sincapla bir yerlere gidilecek sanırım. Yeni maceralarınızı bekliyoruz.

    Bu arada şahane çıkmışsın fotolarda. O kolye boynunda olunca sihirli bir kadına dönüşüyorsun gözümde :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O ev, çabuk gel artık :D

      Sincap'ı özledim, en son kasım ayımda girmiştik bir yerlere.

      Hahaha, biraz çangır çungur ama ben de çok seviyorum bu kolyemi :)

      Sil
  7. Fotoğrafların hepsi de birbirinden güzel olmuş bence, taşınma için hayırlısı olsun diyorum. İnşallah kolayca ev bulursunuz da gerisi hallolur zaten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Artık az vakit kaldı, umarım bulacağız güzel bir ev.

      Sil
  8. Eskiden 36 poz hakkımız olduğu için bir yerde en fazla iki poz çekilirdik. Eşinin aklı o günlere gitmiş sanırım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman ile daha çok çekerdi, kafasında bin bir tilki dolaşırken beni baştan savmaya çalıştı ama hehehe inat ettim çektirdim:)

      Sil
  9. yaaa çok iyisin çok fitsin ki, etek muazzam, bu arada taşınma sebeplerinizi meraktayım geriye dönüp okumaya başlıyorum :D kolay gelsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Eylem, valla sıkıldıkça kendimi yemeye vurup yine kilo alma moduna girdim ama şu aralar bir de kiloma gerilemeyeceğime karar verdim :D

      Ev kentsel dönüşüme giriyor, o yüzden boşaltmamız gerekti.

      Sil
    2. Hayırlısı olsun, ev boşaltmak zor ama yenilik her daim iyidir. Yemeye vurmakşart gibi bir şey biz evdekiler için, ama bir şeye de vurmayak mı gardaş :D

      Sil
    3. Üzerimizdeki ölü toprağını siltik, hayatımıza bir heyecan girdi. Bir de içimize sinen ev bulaydık :D
      Taşınırken kilo alan ender bünyelerden brine sahibim, millet iş yaparken zayıflar, ben yemeğe vuruyorum o ara :D

      Sil
  10. Minik arabalara talibim :))) Şu an 200 arabam var ama daha fazlasına hayır demem :))) Fotoğraf konusunda yine de şanslısınız, en azından çeken var, gezilerde en büyük problemim bu oluyor :) İstediğim gibi çeken birini bulabilmek..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Minik arabalar diğer bütün minik şeylerle birlikte kalıyor Sezgin, bizimkiler kimselere vermiyorlar :)

      Gördüğün gibi kalabalık da olsak benden başka fotoğraf çekmeye meraklı kimse olmadığından onların bir sürü fotoğrafı var benimkiler selfi genelde :D

      Sil
  11. Çok güzel inceldin. Azmin elinden bi şey kurtulmaz 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yine kalınlaşıyorum Derya, dengeyi hiç oturtamıyorum ne yazık ki.

      Sil