Gününüz Aydın Geçsin

Şubat 09, 2022


 Sanki dün bütün gün yağmur yapmış gibi değil. 


Çiçeklerimi iki gün önce marketten sipariş etmiştim. Fincanın çok sevdiğim arkadaşımın hediyesi, rengârenk. Güneş pırıl pırıl. Ocakta soğan kavruluyor. Kahvem mis gibi kokuyor. Çok şükür. 


Geçenlerde bir reelste görmüştüm.  Kahve fotoğrafı paylaşıyorum dite hayat sana güzel diyorlar. Bir kahve yapıp fotoğrafını paylaşmıyorsanız hiç yaşamayın gari diyordu. Valla haklı. Küçük ayıntıları görüp,  fotoğraflamak da terapi gibi. Dönüp baktıkça kendimi mutlu ettiği için yapıyorum.


Haydi,  soğan yanmasın, ben gidiyorum. Bu tatlı an burada dursun, belki birilerinin daha gününü aydınlatır.


Derin bir nefes al. Oh, mis. Gerisi hallolur.

Benzer yazılarım

18 Yorum yap

  1. Oh afiyet olsun! Yarasın, canına can katsın :) Bugün benim de boş günüm, dersim yok :) Evdeyim, yemekleri pişirdim, duşumu aldım, yüzüme maske yaptım, giyinip süslendim. Ruj bile sürdüm :)) Az sonra kocam beyle buluşup bir kahve de ben içeceğim :) Sefamız olsun, bir kahveyle oluyorsa hayat bize güzel olsun :) Kıskananlar çatlasın diyesim geldi :))))))

    YanıtlaSil
  2. Ben de iş yerinde kahvemi içmiştim ki okudum afiyet olsun. Hülya

    YanıtlaSil
  3. Bu bir yorum değildir şekerim :)))
    Filmleri bulamıyorum ki demişsin ya ben genelde
    https://filmmakinesi.net/film/
    buradan izliyorum. Şimdilik çoğu var, bak bakalım ;)
    Bu arada King Richard tenisci williams kardeşlerle ilgili, belki hoşuna gider :))
    Öpüldün hayatım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha bir tane bile izlemedim Şebo, netflixtekileri bitirsem bile bir başarı olacak sanırım.Sağ ol canım.

      Sil
  4. :) Afiyet olsun.
    Bir kahvemizi de fotoğraflamayacaksak yani, hıh diyesim geldi.
    Aman soğanlar yanmasın, kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi hıh demek lâzım She, insanın minik keyiflerine de göz dikmesinler :)

      Sil
  5. Handancım kötü hissettiğim günlerde paylaşımların gerçekten nefes oluyor bana keyifle takip ediyorum seni çok teşekkür ederiz yaşama sevincini bizlerle de paylaştığın için sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bunları duymak B, teşekkür ederim canım :)

      Sil
  6. Kahve içmek de fotoğrafını çekmek de fotoğrafını görmek de mutlu ediyor. Herkes günde bir kahvelik zaman ayırabilmeli kendine.

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel dumanı da tütüyor :)

    YanıtlaSil
  8. Yanıtlar
    1. Ben aslında çaycıyım, kahveyi hiç aramam ama şu aralıklı oruçta aç karnına çay dokunduğundan sade kahve içmek iyi geliyor :)

      Sil