Lego Terapi

Şubat 26, 2022


Bugün gidip yatak altına sığacak iki kutu alıp tüm legoları kutulamayı başardım. Bozulmayacak olanları streç filme sarıp oraya dizdim. Bazı örümcek falan gibi ince parçalı olanları daha da minik kutulara koyup yerleştirdim. Bozulanlar da kutularına bölüştürüldüler. İnceler, uzunlar, kısalar, kalınlar, birliler ,  ikililer, beşliler, tekerlekler, insanlar, eşyalar falan falan. Onları ayrıştırırken ben de dünyanın kalanından soyutlanıp ruhumu sağalttım.

Yaşamak bu kadar zor olmamalıydı.






Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. Benimde bir sürü LEGO var ortada duruyor napceksem bilmiyorum

    YanıtlaSil
  2. E sizinki Lego koleksiyonu değil baya Lego dükkanıymış maşallah! Günümüz fiyatları ile küçük(?) çaplı bir servet yatıyo o masada :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla öyle :D Paketlerini açmasaymışııız :D

      Sil
  3. Kolaylıklar diliyorum 💕
    Handan'cim.
    Keşke gönlüne göre bir ev bulsaydin ...
    Kısmet işte .Canınız sağolsun her şeye rağmen taşınmak güzeldir.
    Sevgiyle 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Merih. Ne güzel senden bi ses duymak :)

      Sil
  4. legolar müzede bile bu kadar kıymet görmüyordur :)) Hastasıyım onlarla aranızdaki sevgiye :)

    YanıtlaSil
  5. Geçen yıl Ege'nin legolarını kolilemiştim bu yıl Ada'nınkileri kaldırdım. Bi de Karya oynamayı bıraktı mı evde epeyce yer açılacak 😅

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde bütün oyuncaklar hâlâ tedavülde Derya, zaten kaldırabileceğim bir alan da yok :)

      Sil
  6. Ben olsam toptan hepsini atardım diye düşündüm şu an, ama çok da büyük konuşmak istemem. Minnak bir lego sever yetiştiriyor olabilirim.
    Yarebbim yardımcım ol. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok atamazdın She, kıyılmıyor legolara :)

      Sil
  7. Benim kız üç yaşında. Ona alfabe, sayı treni vb. legolar alıyorum. Daha büyük çocuğu olan arkadaşlar legolarda tırnak ucu kadar parçalar var, dağıldı mı toplaması zor oluyor diyorlardı. Bahsettikleri bu tarz legolar sanırım :-)

    YanıtlaSil