Göya Oscar'a Aday Filmleri İzleyecektik

Şubat 22, 2022


On beş gün kış olimpiyatlarına takılıp kalmıştım. Zaren karman çorman zihnim film izlemeye de kitap,okumaya da yanaşmıyordu. Dün Metos hadi izleyelim mi bir tane dedi.  Geçtik ekran karşısına. Oscar filmi ararken yine buz pateni izlerken müziğine bayıldığımız Cruella filmini gördük. Bunu izleyelim dedik. Müzikler görüntüler enfes. Emma'lar harikalarlar :D Üstelik çizgi film ve kitabında olan bir çok şeye de gönderme içeriyor, sap gibi kalmamış . Biz çok sevdik . Keyifli bir film arıyorsanız aklınızda bulunsun :)


Şuraya da filmi izleme isteğimizi getiren serbest programı koyayım.

Not: Yorunları cevaplamayı başardım, haber vereyim dedim :)

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Cruella'yı hemen aldım listeye, bugün Evrim'i kandırayım, izleyelim biz de :) Kingsman'i izledik biz geçen akşam. İki noktası hariç güzel filmdi ama ilk iki Kingsman filmi daha iyi bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzleyin Manxcat, çok keyifli bir filmdi :)

      Kingsman'in ilkini çok sevmiştim, ikincisi pek beklentimi karşılamamıştı, üçüncüyü izledim mi bilmiyorum :D

      Sil
  2. Ben de Oscar adayı filmleri izlemeyi planlayıp hala hayata geçiremedim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir ay kaldı, belki törene kadar izleriz bir kısmını :)

      Sil
  3. :) Ovvv, ne güzel ya. Yok valla ne kadar denesem olmuyor. Ben diziciyim. Film beni açmıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de tam tersi, hiç dizi izleyesim gelmiyor :D

      Sil
  4. Emma Stone'u çok severim. Bu film Oscar adayı olmasa bile izlerdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oscar 'a adaylığı var mı ki, ben sırf müzikler dolayısıyla izledim :D Emmaların ikisi de nefislerdi.

      Sil
  5. AaCruella izlenir bak 👍

    YanıtlaSil