Epeydir Sadeleşmemişim

Şubat 02, 2022

Bu aralar kıyı köşe tırtıklamalarıma biraz ara verip döktüklerimi gönderme moduna geçtim. Torbalarda bekleyenler kargoya verildi. Son bir paketim kaldı. Yarın sabah onu da gönderirsem tamam.

Akşam üzeri yarın bitkilerime baksam diye aklımdan geçince yarını niye bekliyorum diyerek döktüm onları önüme.

Bir dal satın aldığım aloe vera yavrulaya yavrulaya bi hal oldu. Bir kaç sukulent tarzı bitki de saksıdan saksıya atlama moduna geçtiler. Bir minik toprak yoğurt kabından ben diyeyim 20 sen de 30 aloe vera kökü çıktı .  


Hepsini döküp kendime iki üç tanesini ayırıp gerisini Aynur'a götürdüm. 



Şu saksı çiçeğim de tek dal uzarken tepesini kesip suya koyuyorum, kökleniyor. Saksının yanına en son diktiğimi de söküp verdim.

Bir de kuru yaprakları temizledim ki o işi genelde annem bize geldiğinde yapardı, iki senedir gelmeyince gözüme batmaya başladılar :D 

Bunların haricinde bir uzay istasyonu  maketi buldum paketinde, bakalım o kimin kısmeti olacak.

Hâlâ oğlanların odasına girmedim. Metehan tatile gidince girerim diye düşünüyorum. 

Bir de çekmeceden çıkartıp kutuya koyduğum kasetlere bir yer bulsam.

Evim dergilerini de anneme götüreyim, o da baksın sonra atarız.

Aslında şubat ayında her güne bir şey atma meydan okuması hazırlayacaktım, üşendim :)

Sabahın Körü Eklemesi : Gece yatmadan önce gardrobun üzerindeki hurcu uğraş didin aşağı indirdim. Süslü,püslü nevresimlere ve babaanne elinden sabunluklara kıyamadım ama çeyizimdeki saten gelin damat  pijamalarıyla gözgöze geldim. Can o zamanın üç katı büyüklükte. Ben içine giriyorum ama yırtarak çıkmak istiyorum. Lastikleri gitmiş. Zaten saten şeylerle yatmayı da hiç sevmem. Ayırdım bir kenara. Sabahın köründe de kalkıp salondaki çekmecede olup sevmediğim ama atamadığım şeyleri döktüm. Şimdi onları hurca koyayım diyordum ama atabilirim de. Şimdilik bakışıyoruz :D 

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. Günaydın çiçek herkesin elinden tutmaz derler. Demekki eliniz bereketli. Kolay gelsin işler hafiflemiş maşallah. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çiçek konusunda annem de öyle diyor :) Evin konumu ve ışığı da önemli tabi :) Yavaş yavaş yapıyorum, oğlanların odası dışında oldukça tamamladım diyebilirim.

      Sil
  2. :) Atın atın, bende geçenlerde ayıkladım bir posta. Bana çeyizde annemin verdiklerini kayınvalideme götürdüm. Kayınvalidemin verdiklerini de anneme verdim. İkisi birbirini sıfırladı. Bir parça çeyiz bırakmadım evde ay nasıl hafifledim. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hemen hiç çeyiz yapmamıştım, evlendiğimde modası geçmiş şeylerle işim olmaz diyerek :D Sözlendikten üç ay sonra evlendim, annemle bir alış veriş bir alış veriş :D Sevmediğim hemen hiç bir şey yok da hediyeler ve bir kaç süslü püslü şey aradan kaçmış :)

      Sil
  3. Bi de ben sadeleşebilsem...
    Kolay gelsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar temizliğine başlatacağım seni en sonunda :D

      Sil
  4. Baykuş mini saksının güzelliği yalnız ♥
    Sadeleşme de bence nirvanaya ulaştın diye düşünüyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baykuşlu saksıyı gördüğümde senin kulaklarını da çınlatmadım değil Şebo :)

      Başka hiçbişeyde ulaşamayıp atma konusunda ulaşmayı başarmış olabilirim :D

      Sil
  5. Senin bu yazılarını okudukça bana da çekmece dökme, gereksiz veya kullanmadığım şeyleri dağıtma hevesi geliyor. Eskisi kadar istifçi değilim ama nasıl oluyorsa her zaman verilecek bir şeyler bulabiliyorum. Sanki ev eşya doğuruyor :-))

    YanıtlaSil
  6. Pijamalara çok güldüm Handan.

    YanıtlaSil
  7. 15 yıllık evliydik sanırım, robdöşambrını veriyorum dediğimde, eşimin bana dönüp benim böyle bir şeyimin olduğundan haberim yok giyerim ben onu deyişi geldi gözümün önüne,asla gşymedi tabii ki, aldık çeyiz niyetine işte, saten pijama ve o sabahlıklar neydi Allasen ya , tam bir müsriflik tam bir iş bilmezlik hali, şimdi olsa tek birini sokmam evin eşiğinden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neyse ki annem bir tanecik almış, ben zaten çeyiz meyiz yaptırrmadığım için sözlenmemle evlenmem arasında geçen iki buçuk ayda fazla dolduramadık.:D

      Sil