Hadi Kalk Kalk

Şubat 02, 2022

Sabahın köründe kalkıldı, Bilgiç'e kahvaltı hazırlandı, o odasına girmeden yataklı koltuğu çekilip arkası silindi ve halısı makineye atıldı. Biber dolması ocağa koyuldu. Fırın mücver için hazırlıklar yapıldı ama spor saati gelince yarıda kaldı. Şimdi spora gidiyom. Burayı okuyup da epeydir ertelediğin bişeyler varsa kalkıp yapiim ben de moduna girersin diye yazdım :D

Günaydınnnnn.


Not: Hayır yeleği ben örmedim, sevgili Hatice hediye etti. Ters giymişim,  ama ters dediğin nedir ki Agamemnon :D 

Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. Yeleğini güle güle giy,Hatice'nin eline sağlık.
    Sabah yemek işi bitti mi rahatsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Mehtap. Akşam yemeğini de erken yediğimiz için yemek işini sabahtan halledince gerçekten rahatlıyorum. Şimdi mücveri de hazırladım. Yürüyüşten dönünce fırına süreceğim. Halıyı makinadan çıkarttım. Hava yağmurlu yürüyüş yerine resim sergisine mi gitsem diye düşünmekteyim. Hiç gidesim gelmiyor ama mahalleye kadar gelmiş, kendimi zorla sürükleyeceğim sanırım.

      Sil
  2. Bazen bir enerji geliyor, her şeyi pat pat pat yapıyor insan. Maşallah diyelim, daim olsun enerjin 🧿🧡🧡🧡

    YanıtlaSil
  3. Günaydın. Maşallah enerjin bol olsun. yelek çok güzel olmuş güle güle giy. Hülya

    YanıtlaSil
  4. Ben de spor yapayım, yürüyüş yapayım. Yemeği erkenden ocağa koyanlardan da, gerisi yok havalar soğuduğundan beri :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Havalar ısınmaya başlayınca gıpraşırız :)

      Sil
  5. :) Hhahahah bizde ter giyince kız istemeye mi gidiyorsun denir Hayırdır? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, ters giydiğimden haberim olaydı benim :D

      Sil
  6. Allahtan bu yazıyı geç görmüşüm :)))
    Mazallah totoyu kaldırırdım falan :))))

    YanıtlaSil
  7. Hemen yeleğin ne güzelmiş diye yazacaktım, altta açıklama yapmışsın. İyi günlerde giy :-)

    YanıtlaSil
  8. harika bir yelek menü de harika ...

    YanıtlaSil