Bu Kampın Beni Benden Alan Manzaraları :)

Kasım 17, 2021










 En beğendiğine tıklayıp şarkını almayı unutma :)

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. İ-NA-NIL-MAZ! MUH-TE-ŞEM!
    Bakmalara doyamadım <3 <3 <3 Tabi ki hemen tıklayıp şarkımı da aldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de rüzgâr olmayaydı, daha ne ve güzel çekebilirdim :)

      Sil
  2. Örümböcek derdi kızım :) Çok güzel fotoğraflar gerçekten de Handan..

    YanıtlaSil
  3. şöyle bir bakınca insan hayran oluyor. nasıl bu kadar düzgün bu kadar güzel bir şekli yapabiliyor o incecik bacakları ile. resimler harika. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayran olmamak elde değil gerçekten de :)

      Sil
  4. Coldfire, She's crazy.. Etkileyici kareler:)

    YanıtlaSil
  5. harika fotoğraflar
    kadrajına zeval gelmesin canım

    YanıtlaSil
  6. Örümcek ağının bu kadar güzel görünebileceğini bilmezdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hele su damlacıklarıyla harika gözüküyorlar.

      Sil