Giyim Kuşam Sadece Dış Görünüş mü Yoksa İçsel mi ?

Kasım 05, 2021

Kilolardan biraz kurtulup da kendimi iyi hissedince giydiklerime bakmaya başladım. @_zeynep_erkan ın insanı  kendisini içten dışa sorgulattığı çok güzel bir hesabı var. Onun dedikleri ışığında kendime baktım. 

Elli senedir aynı tarz giyinirim, ama doğrusu vücut tipin ne desen bilmem. Çok kıyafetim yoktur.  Ayakkabım desen bir bot, bir çizme, bir cizdavut (bizim oralarda öyle derlermiş şu kara lastiklere,  benim ayakkabı da tam ona benziyor 😂),  iki spor ayakkabı iki sandalet.  Dolayısıyla kombin yapacak malzeme pek yok. Yine de elimdekilerle giyinip alıcı gözle bakmaya başladım. 

Öğrendiklerim.

1. Kesinlikle rahat kıyafetler seviyorum, taviz vermeyeceğim bir şey bu.

2.Ayakkabı keza rahat olmalı çünkü yürümeyi ve toplu taşımayla dolaşmayı seviyorum.

3.Şu güzel elbiselerin altına botlar hırkalar çok hoşuma gidiyor ama kendimi içinde yabancı hissediyorum. Belki de uygun bişey bulamamışımdır.

4.Çok baskılı kıyafetleri sevmediğimi fark ettim. 

5.Büyük kolyem yokmuş oysa elbise ya da siyah blüz üzerine nefis gidiyor, hemen aldım kendime.

6.Hâlâ spor kıyafet seviyorum. Genç gösterme sevdasındayım da ondan mı yapıyorum diye kendimi sorguladım ama yok yav, saçları beyaz bırakmışım ben, ondan değil. Sanırım içimden geliyor. 
İçimdeki enerjinin karşılığı bu. Üstelik rahat ve pratik. Kendimi onları giymişken güzel hissediyorum.

7.Ceket seviyrmuşum, şu beyaz ceketi neyle giysem bayıldım. 

8.Göbek gidince yazın beyaz dar tişörtlerin keyfini çıkarttım. Bol uzun pantolon ve eteklerle bayılıyorum. 

9.Şortlarda istediğim havayı yakalayamadım. Biraz daha fular,  kolye, halhal falan denk düşürebilirim belki, seneye bu konuya bakayım.

10.Son kararım : spor giyime devam etmek merkez :) Özgürlük hissi veriyor bana ve sanırım çook uzun zamandır bu hissi veren tek şey o kıyafetler. Vazgeçemeyeceğim. 

 

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Rahat kıyafetler, rahat bir yaşam :) Eğlenceli bir sorgulama olmuş, kendime dönüp baktığımda sanırım bohemlikten vazgeçemeyeceğim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok özeniyorum bohem kıyafetlere ama benim üzerimde başkalarında beğendiğim gibi durmuyor :)

      Sil
  2. Videoya bayıldım <3 Ne giyersen giy en güzeli enerji fışkıran gülüşün :)

    YanıtlaSil
  3. Son 3 senedir sadece spor ayakkabı giyiyorum:) Geçen haftasonu bir değişiklik olun istedim ve bot giydim... Giymez olaydım:))) Böyle alıştırıyoruz kendimizi ama sonra zor oluyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Botun da rahat olanını arayalım bence, ne gerek var kendimizi cendereye sokmaya :D

      Sil
  4. sportmen bir insansın ondan seviyorsun spor tarzı ve yakışıyor! :)
    ben bu sene çizme alıcam, öyle bir hedefim var :)) dur bakalım iyice bastıbacak olur muyum ki..?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden olasın ki,çok orantılı bir vücudun var :)

      Sil
  5. Kendimi içinde iyi hissetmiyorsam o kıyafet bana uygun değildir. Bu yaştan sonra eziyet çekmeyelim 😂

    YanıtlaSil
  6. Ben de rahatından vazgeçemeyenlerdenim. Ancak bir düğün olacak da ben o zaman tarz değiştireceğim yoksa içimden gelmiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada bi azıcık tarzımı toparlayayım diyorum, ııh, olmuyor :D Düğünlere de kot pantolonla gidiyorum :D

      Sil