Bol Yüzmeli Gezmeli İncekum Orman Kampı Tatili

Kasım 03, 2021


 Kayıp fotoğraf makinası hâlâ bulunamayınca eldekilerle yaptım birşeyler. İyi seyirler :)

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Hava nasıl güzelmiş, ay çok hoş!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzeldi hava, Antalya ekim ayında nefis oluyor :)

      Sil
  2. İyi geldi valla, emeğine sağlık güzel video olmuş.

    YanıtlaSil
  3. Ahh ne güzel yüzmüşsün Handan, sen yüzerken ben rahatladım vallahi :))

    Fakat spor işe yaramış ben diyeyim sana, o merdivenler o kadar dikken sen çift ayak çıktın. Tebrik ediyorum seni (şoraya bir alkış efekti yerleştirdim)

    Fotoğraf makinasına da bağla bir çaput/ip, öyle ara :)) Bilir misin bilmem bunu. Eskiler yaparlarmış. Şeytanın bacağını bağlamak da derler başka şeylerde hahahaaa :)) Bulunca düğümü açmayı unutma hehehee :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dur bi de öyle deneyeyim Şebo.

      Valla spor işe yaradı, o öerdivenler dört kattı ve bir iki sene olsa çıkmama imkân yoktu. Yok, inatla çıkardım da nasıl inerdim bilmem :D

      Sil
  4. O fotoğraf makinesi bir yerden çıkar mı Handan yoksa tamamen gitmiş midir?

    YanıtlaSil