Günü Yaşamak

Kasım 04, 2021







 Bu sabah harika sonbahar güneşini görünce kendi kendime dedim ki sevgilimle baş başa keyifli bir kahvaltı yapsak bahçede. Malum, bu mevsimde balkonum soğuk oluyor ama bahçenin renkleri çok güzel.

Üşenmedim her şeyi hazırladım. Üşenmeyip masamı özenle kurdum. Üşenmeyip fotoğraflar çektim. 

Apartmanın bakımsız arka bahçesiydi burası. Can üşenmeyip uğraştı bir senedir. Kiracıyız biz, gideceğiz zaten demedi, koca apartmanın işi bana ne demedi.

Sonra karı koca karşılıklı oturup yumurta savaşımızı yaptık. Çünkü neden yapıp da gülümsemeyelim azıcık.

Kedilerden kuşlara çiçeklerden üzümlere çene çaldık

Sıradan bir sabahı güzel hatıralarımıza kattık.

Diyeceğim o ki hayat limon verdiyse limonata yap sözünü sevmeyen yoktur ama limonu sıkmaya,  bardağı taşımaya, suyu katmaya üşenirsen olmaz o iş. Bi bak bakalım etrafına, limonları çürütüyor musun? Yorgunum argınım aman da depresyondayım derken,  küflenen senin hayatın.

Yalnız çok yemişim yav. 


Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. Son paragrafta yaptığınız felsefe epey derin. Sağlıkla, neşeyle, mutlu günler sizin olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahvaltı yapmaktan felsefeye hızlı geçiş yapabilen bi bünyem var sanırım :D

      Hepimizin olsun o mutlu günler :)

      Sil
  2. Afiyet olsun. Bak bu yaptığını ben hayatta yapmam. oturur evde yerim açıkçası tembelim bu konuda. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yılda bir iki kere yapılabilir bence, bünyeye iyi geliyor :)

      Sil
  3. Ne iyi etmişsin Handan. O sofrada olup o oksijeni de alınca çok yememenin imkanı yok zaten ;)
    Keyiflerin hep çok olsun ♥

    YanıtlaSil
  4. Canım Handan, daha güzelleri olsun! Özenle yaşayan kadınlardansın!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne diyordu şair "hiç yaşamadım dememek için ölüm geldiğinde" özen göstermek lâzım.

      Sil
  5. instada gördüm ne iyi yapmışlar dedim çok yemişim yav çok güldürdü beni kucak dolusu sevgiler harikasınız ..

    YanıtlaSil
  6. Açık hava insana daha çok yediriyor :-)))

    YanıtlaSil