Tatil 4. Gün : Abant

Ocak 31, 2021


Beypazarı'ndan ayrılmak istemesek de eve dönme zamanımız yaklaştığından biraz da kar keyfi yapalım diyerek Abant'a geçmeye karar verdik.


Haftasonu Metos sınavına evde girsin diyerek evimize döneceğimizden, bir günümüzü Abant'a ayırmış olduk.


Neyse,  yollar açılmıştı, karavan park yerine rahat çıktık.


Göl manzarası olmasa da bu kocaman ağaçlarında olmak bana yetti.







Kar görünce aklıma gelen iki şey, mangalda sucuk ekmek ve salep :D Her ikisini de yaptım.


Karlar altında olsa da burası daha sıcak olduğundan Can'la ateş başından ayrılmadık uzun süre.




Kamp yerinde tek başına bir adam vardı, çadırda kalan. Elinde motor yağı,  herkesi dolaşıp ateşlerine döküyordu, çok alemdi. Arabasının yağını değiştirirken eski yağı alıyormuş. Bu yağ ateşe dökülünce şöyle bir manzara oluşuyor.

Bize göre usul usul yanan odun alevini seyretmek daha keyifli olsa da sesimizi çıkatmadık artık :)


 

Benzer yazılarım

22 Yorum yap

  1. Allah ağzınızın tadını bozmasın hocam, yine muazzam yerler gördük sayenizde :)

    YanıtlaSil
  2. Buz sarkıtları olan fotoğrafla hemen altındaki göl fotoğrafına bayıldım hatta içinde şarkı var diye tıkladım (fena alıştırdın bizi) :) Handan çok güzel olmuş, ayaklarınıza sağlık, gezemeyenleri de götürdünüz beraberinizde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şarkıları son güne sakladım, bugün yayımlayacağım :)

      Sil
  3. Ay bizim yerimize de gezin. Keyfiniz daim olsun.:)Salep ve sucuklu ekmek canım çekti bu arada. Manzaraysa harika...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sek salep güzel oluyor tavsiye ederim Ebemkuşağı. Tavada ısıt ama, böylece kaynayana kadar altı tutmuyor. Gerçi benimkisi larfa hemen soğudu :D

      Sil
  4. Buradan, sıcacık evlerimizden izlemek çok güzel.
    Maşallah Sincap'a ve bir de sizin cesaretinize:)

    YanıtlaSil
  5. Beybazarından sonraki durak neden bilmem bizim de Abant olmuştu, karlı bir gece vakti orada kalmak güzel olsa gerektir. Sitenizi konu ve işleyiş açısından eğlenceli ve takip edilsi buldum, biraz tasarım üzerine düzenleme yapılmalı. Sizi de bekliyorum benim siteme.

    YanıtlaSil
  6. Hepsi bir yana, sahlep içtiğin bardak ömre bedel...sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Rüya gibi yahu :) maaşallah diyorum :) ben de gitmiş kadar oldum sayenizde <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rüya gibiydi gerçekten de Mimoza :) Bir sene evde durmanın üzerine de başka güzel geldi.

      Sil
  8. Arya bebekken onu babaannesine bırakıp Evrim'le 2 gün kaçamak yapmıştık Abant turu ile :) Kar üstünde sucuk ekmek, göl çevresinde tur... O kadar güzeldi ki! Ne güzel geziyorsunuz ailecek, hayranım size :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir kaçamak olmuş sizinkisi de Manxcat. Biz de 97 de gitmişiz Can'la oraya en son, aklımızın ucunda bile bir sonrakine böyle gideceğimiz gelmemişti tabi :) Siz de bir dahakine Arya ile gidersiniz belki. (Hoş bir baş başa daha keyifli olabilir, Arya az daha büyüsün :D

      Sil
  9. Handan buraya sonbaharda da gitmelisiniz. Ne güzel fotoğraflar çekersin şimdiden heyecanlandım.

    YanıtlaSil