Yaz Okuma Şenliği Sonu

Eylül 01, 2020

Zamanla yarışa girip kitap bitirme moduna geçtiğimi fark edince kendimi duraklatarak başlamıştım şenliğe. Sonrasında kitapların ağırlığında ezildim. Dört kitabı bitirmişim sadece. Üç kitap da yarılanmış. Şu an haftalardır elimde sürünen kitapları bitirme azmi içindeyim. Sonrasında yeni aldığım kitaplarıma kavuşup, blog arkadaşlarımınkini okumayı planlıyorum. Sonrasında da macera kitaplarına dalmalıyım. Gerçek hayatın gerçekleri beni gerdi. Fantastik dünyanın eğlencesi, macerası ve ne olursa olsun çıkış noktası bulan pozitif hallerine ihtiyacım var 

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Handan Abla, sen bana sanırım 2 hafta önce yorum yapmışsın her yer örümceklenmiş diyerek, güzel güldüm 😂 Ne olsun evde takılıp duruyorum. Bu seneyi badanalar, banyo yenilemesi yaparak geçirdim, o yüzden kayıplara karıştım 😀

    Yaz olunca gerçekten kitap okuması zor oluyor. Ben de sadece şenlik kitaplarını okuyarak geçirdim zamanı. Nilgün düzenlemeyi yaparsa umarım şimdiki şenlik hepimize iyi gelecek 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada girip havalandırın bloglarınızı, bak gözüm üzerinizde Belle :)

      Bu yaz instagram hesabıma kitap fotoğrafı çekerek geçti. Sonbaharda okurum inşallah :)

      Sil
  2. çok kitap yarım bıraktım, içimden gelmiyor bu aralar.. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelmeyince zorlamamak gerek. Bazen ruha uyan kitap bulunamıyor.

      Sil
  3. Merhaba Handan eşimin sonuçları temiz çıktı çok mutluyum. paylaşmak istedim. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim Hülya. Harika bir haber bu.

      Sil