...

Eylül 04, 2020

Yemekler yendi, bulaşıklar yıkandı, alışveriş geldi, yıkandı yerleşti, anneme gidildi, onun alışverişi teslim edildi. Bu arada ağaçtan dört beş incir kopartılıp mutlulukla eve dönüldü. 

Çayımı alıp balkona geçtim, keyif zamanı dedim. 

Olmadı. 

Sebastiyan şöyle şu dünyaya beni dürtüp durmasın, tersim pistir. 

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Sebastian dinliyor mu peki sizi, dediğinizi yapıyor mu? 🎈

    YanıtlaSil
  2. ahhhh ahhh tam oturursun bişey olur ya işte o an işte o annn Handanım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte o an çok ters köşeye yatırıyor Hatice.

      Sil
  3. Sebastian bu sağır dünyaya sesinizi duyurabilirse ne mutlu size

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sessiz sessiz beni dinlemek dışında pek bir şey yapmıyor ama o da hiç yoktan iyidir :)

      Sil
  4. keyfimin bozulmasını sevmem bende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çay boğazıma dizildi. Tam gardını düşürmüşken yumruk yemek gibi.

      Sil
  5. Sebastian'ın da canı sıkılmış olabilir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sebastiyana o kadar diyorum, sıkılmak, söylenmek işleri bende sen diğer kısımlara bak diye :)

      Sil