E Ben Hani Bugün Pazara Gitmeyeceğidim?

Eylül 13, 2020

 Birkaç gündür lenf bezlerim iltihaplandı, ağrısı çok rahatsız ediyor. Evde bulduğum bir antibiyotiği içmeye başladım,  ki normalde kendi kendime geçsin diye beklerim. 

Dün sabah sahile yürüyemedik Metos'la. Baktım çok nane mollayım dinlendireyim azıcık vücudumu dedim.

Bu sabah da erken kalkmamaya karar verdim. Evdeki yemekler daha bitmemiş, domates salatalık var, pazara gitmesem de olur dedim.

Saat dokuzda uyandım. ( Geç kalkmak bende böyle işliyor. Sonra öğleyin uyuyacak yer arıyorum o ayrı:) Çay suyunu koydum. Kendime birşeyler hazırladım. Çayın demlenmesini beklerken evdeki patlıcanla sevgili Havva'nın "Patlamıcam" tarifini yapayım dedim. Nereden dedim bilmiyorum. Sabah sabah ne işim var patlıcanla :) Bu arada Havva'nın bloğunda nefis yemek tarifleri oluyor, görsellerine bayılıyorum. Gidip görün bence. Gerçi şu aralar instagramda daha çok.( https://instagram.com/kedilievintarzi?igshid=6logmn43i9gv) 

Neyse yumuşamış domateslerimi soydum, soğan soydum. O da ne?  Sarımsak yok.

Limonlu sos yapacağım son bir limonum kalmış. Tabi geçen hafta iki posta kısır yapınca bitirmişim limonları. 

Patlıcanı doğradım çekirdekleri kararmış.

O arada dolaptaki kerevizi gördüm. Nefis kereviz sapı salatamdan yapayım dedim. Eee yeşil soğan da yok. 

Ana yemek tamam ama yardımcı oyuncular eksikmiş evde.

Çaya baktım demleniyor. Saate baktım dokuz buçuk olmuş, daha kalabalıklaşmamıştır pazar. Bi koşu alıp geleyim bari dedim.

Gitmişken az domates,  roka ve mantar da aldım. Meyvelere falan bakmadan (rejimimi sabote ediyor meyveler) döndüm.

Hemen kendimi duşa attım.

Kahvaltımı yaptım. Evdeki sessizliğin tadını çıkarttım.

Şimdi artık gidip şu aldıklarımı yıkayayım bari.

Bi patlıcanın bana ettiğine bak :)

Keyifli pazarlar hepinize.



Benzer yazılarım

28 Yorum yap

  1. Sen patlama emi patlıcan 😁
    Patlıcan yemeklerini bende eşimde seviyoruz.
    Geçmiş olsun bu arada.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuklar hiç yemez, Can kızartmalı modellerini sever, sağlıklı hallerini yiyen bir tek benim :)
      Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Hep böyle başlıyor maceralar evde herşey var pazara gitmesek olur ve sonuç dolu bir pazar arabası 😅 geçmiş olsun ayrıca

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pazar arabasını götürmedim, sağıma soluma hiç bakmadan döndüm Gonca. Yine de fazladan domates, roka, mantar girmiş çantama :D

      Sil
  3. Pazar bahane, karikatür halin şahane 🧿😘😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sevdim, kendime şöyle bi kıyafet alsam böyle durur mu acep :D

      Sil
    2. Valla enfes olur ki ben hali hazırda zaten üzerinde o varken karikatürize edildiğini sandım 😍

      Sil
    3. Ben o kadar şık giyinebileydiiim :D

      Sil
  4. Burda sağanak var kapı dışarı cikmadk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağacak gibiydi ben çıkarken ama yağmadı Sev. Yağsa güzel olacak ama nem çok arttı.

      Sil
  5. baksen şu patlıcana😊 bende çok severim patlıcan😊 geçmiş olsun güzel kadın 😘 sevgiler canım benim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Özlem, benden de sevgiler.

      Sil
  6. ah patlıcan, ne işler açtın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla yaa . Domatesleri doğradım, soğanı doğradım, biberleri hallettim, hadi son limonu çıkarttım, sarımsak da koymayayım madem dedim ama patlıcansız patlıcan yemeği olmayınca ya domates sosu pişirecektim ya yola düşecektim :D

      Sil
  7. :) geçmiş olsun :) bugün ben de patlıcan yameği daptım, onbeş dakka önce yediiim :)

    YanıtlaSil
  8. yine eğlenceli bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazarken eğlenmek için yazıyorum, o da dışa yansıyor sanırım :D

      Sil
  9. Hep böyle oluyor dinlenmek istememiz gerekiyor bu arada çok geçmiş olsun ve afiyet olsun. Bende diyete başladım akşam 7 den sonra bir şey yememek çok zor alıştırmışım kendimi meyvelere abur cubura(:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)

      Ben de alıştırmışım. Yine aç geceler bizi bekliyor demek ;D

      Sil
  10. geçmiş olsun Handan. Bu kadar koşturmaya iyi dayanıyorsun gene de Maşaallah. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Dün sağlık ocağına gittin, değişik bir antibiyotik yazdırdım. Geçer artık umarım :)

      Sil
  11. Yine de evdeki sessizliğin tadını bir güzel çıkarabilmişsindir diye umuyorum :))

    YanıtlaSil
  12. Bu gözümden kaçmış, çok geçmiş olsun.
    Patlıcanın közlü salatasını ve imambayıldısını çok seviyorum ben de:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Köz salatası ennn güzeli. Bir de annemin yaptığı karnıyarık :)

      Sil