?

Eylül 16, 2020

Eskiden şu blogda cevap verdiğim yorumların yanında cevapladığım zaman (1 yanıt) yazıyordu. O sayfadan görebiliyordum cevaplayamadıklarımı. Şimdi o da kalkmış. Niye yeniliklerle geriye gidiyoruz bir anlayabilseydim. İlla blog arayüzü dışında program kullanalım diye mi uğraşıyorlar? 

Benzer yazılarım

11 Yorum yap

  1. Eski arayüz iyi, yenisi kötü.
    Berbat hatta. :( zorla o kötüyü kullandıracaklar blogdan iyice soğudum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen sefer de sinir olmuştum, bu sefer de. Her defasında zorlaşıyor. İzlediğimiz bloglara tek tıkla ulaşamıyoruz, yayın yapıcaz emin misin diye soruyor. Kardeşim çok gerilmene gerek yok, değilsem silerim yayını, sanki sonsuza kadar duracak :/

      Sil
  2. O ayrıntıyı hatırlamıyorum.
    Gerçi ben bu ara çoğu şeyi hatırlamıyorum o ayrı da, yeniye alıştım gibi. Ne bilim, sadece yorum yazıp konu paylaşımı yapıyorum. Elimden geldiğince. Kullandıkça çözülüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlediğim bloglara bile tek tıkla ulaşamamak sinir ediyor beni Hayalperest, bir de bilgisayardan değil telefondan yapınca herşeyi iyice uğraştırıyor.

      Sil
  3. Alışamadım ben de henüz. Fakat tema özelleştirme kısmı inanılmaz derecede berbat olmuş. ^^

    YanıtlaSil
  4. 69 kilo olmama rağmen, düğün için abiye elbise aramak bir işkenceydi. Daracık soyunma odaları, yüzümde maske, hava bin derece... Bir de ne giysem yakışmıyor. Sanırım boyumda kısalmış benim. Ölçmedim, moralim daha çok bozulacak diye. Giyiyorum, çıkarıyorum paçalı tavuk gibi oluyorum. Hayır, bir değil iki elbise giyicem diye de tutturdum. Sonunda gece için bulduğumu bir beden küçülttüler, gündüz için olan ise yıllardır evde bekleyen bir elbisenin modifiye edilmiş hali oldu. Ezcümle, kilo vermek üzere yarından tezi yok küçük eve gidiyor, sabah akşam yüzüyorum :)
    Al sana bahane !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahaa.. bir sonraki postun yorumu değil mi bu :))

      Sil
    2. :D Bu post kısacık olunca onun dibinde gizlenmiş

      Sil
  5. Wordpress e geçecektim ama inan bastan uğraş, öğren sinirim kalsırmıyor artık. Yoksa blogger bıktırdı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Wordpress'e bloğumu yedeklemiştim bir ara. Pek sevmemiştim ama şu anda bunu da sevdiğimi söyleyemeyeceğim Derya.

      Sil