Tepsi

Eylül 06, 2020

Gereksiz hiç alış veriş yapmam. Cicili bicili sevdiğim bir şey olursa  hediyelik alırım. Çok çok ender olarak da baktıkça gülümseyeceğim şeylere harcarım paramı. Çok çok ender, zira baktıkça gülümsediğim şeyler çoğunlukla satılık şeyler değil :)

Geçen gün market alış verişi yaparken indirim kısmına bakıyordum. Bir tepsi gördüm. Tepsiye ihtiyacım yoktu ama 13 lira gibi bir şeydi ve ben renklerden kendimi alamıyordum. Sipariş verdim.



Masamın üzerinde duruyor, nereye koyacağımı bilmiyorum ama onu gördükçe içim sıcacık olduğundan mutluluk veriyor.

Az önce instagramda gezerken reklamlı bir hesap çıktı izlediklerim arasında.


Bu renkler ve teknik çok tanıdık diyerek tepsime koştum. Evet ressam aynıymış.

Geçen sene bu zamanlar vefat etmiş.

Evime mutluluk getiren hiç tanımadığım biri için hüzünlendim sabah sabah. 

Resimlerinin renklerinde kendimden geçerek uzun uzun baktım sayfasına.

Duygusal halim geçtiğinde şu soru belirdi aklımda. Bu hesap benim listeme neden eklendi? Verdiğim siparişin bununla alakası var mı?  Zira tepside ismi geçiyor.  

Neyse. 

Huzur içinde yat Leonid Afremov. 



Benzer yazılarım

13 Yorum yap

  1. Siparişi internetten verdiğiniz zaman tarayıcı incelediklerinize bakarak sevebileceğiniz şeyleri size reklam veya öneri olarak gösteriyor. Mesela ben bir ara çok saç düzleştirici bakmıştım, sürekli önüme çıkmaya başlamışlardı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet internetten aradıklarım sürekli karşıma çıkıyor da tesadüfen görüp sipariş verdiğim tek bir tepsinin instagramda karşıma çıkması ilginç geldi. Gerçi en ilginci eşimin gmail ile bana yollamış olduğu uçak biletini nasıl gördüyse telefonumun bana uçağa yetişmek için şu saatte yola çıkmalısın dediği andı, tüylerim diken diken olmuştu.

      Sil
    2. İnternet tarayıcıları tüm yaptığımız şeyleri kaydediyorlar aslında. Google’a hiç konum girmememe rağmen her ay sonunda konum haritam bana mail geliyor . Çok enteresan.

      Sil
  2. Gerçekten de güzel. Bir o kadar da göz alıcı.
    Hep mutluluk ve huzur versin Inşaallah
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Hayalperest. Böyle resimleri çok seviyorum.

      Sil
  3. Renklerine vuruldum. Güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
  4. Ben bu google amcadan tırsıyorum Handan. Bazen karşıma ekrandan biri çıkıp bana bakıyorsun bakıyorsun almıyorsun, bıt bıt bıt diye kızacak diye bekliyorum her an..

    Tepsi güzelmiş ;)

    YanıtlaSil
  5. Ressamın adını Google'da aratınca ne güzel resimler çıktı karşıma. Renklere bayıldım. Hepsi insanın içini açan cinsten. İyi ki almışsın o tepsiyi, senin sayende biz de iyi bir ressam tanıdık.

    YanıtlaSil
  6. Tepsi çok hoş, duygusal.
    Ben de böyle yüreğime dokunan şeyleri severim. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil