Hoşgeldin Sonbahar

Eylül 23, 2020

 









Fotoğraflara şarkı sakladım. (Yani başarabildiysem :) Tıklayıp alın bakalım şaekılarınızı.

Benzer yazılarım

38 Yorum yap

  1. bir şarkımı aldım zoom la cebelleşmeye devam edelim :) güzel bir gün olsun eba travmasını atlatalım da bi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimkiler de bilgisayar başında derste ama çok şükür ben hiçbir programla boğuşmak zorunda değilim :) Allah kolaylık versin.

      Sil
  2. En son 2002 yılında binmiştim vapura

    YanıtlaSil
  3. Bende kendime fal tuttum rastgele bir fotoğraf seçtim hangi şarkı gelecek bana diye ve something geldi ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes çaya tavlanmış :D Evden demleyip götürünce daha bi güzel oluyor tabe :D

      Sil
  4. Denizin dibine yolladık gitti tüm dertleri..
    Üstüne de bir çay. Mis gibi...
    Fonda daha önce hiç dinlemedigim bir şarkı.
    Something.

    YanıtlaSil
  5. Sadece birine odaklandım, en sevdiğim şarkılardan biri çıktı:) Hit the road Jack:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıskandım sizi Mr. Kaplan :D Ben 2 kez denediğim halde bulamadım şarkımı.

      Sil
    2. nasıl yaa? yani, sevdiğin bir şarkıyı mı bulamadııın ?

      Sil
    3. Doğrusu o şarkının bulunacağını hiç düşünmemiştim Tyrha :)

      Hhahaa, Tyrha en tuhaf fotoğrafa tıklayarak ulaşmış o şarkıya Manxcat, yollara vuran iki tipe saklamıştım. Eğer aradığın oyduysa.

      Sanırım Hit The Road Jack aranmış Deep. En öyle anladım en azından :D

      Sil
    4. Deep'cim her falda tıkladığım ilk fotoda en sevdiğim şarkılardan birine denk geldim şimdiye dek. Bugün 2 fotoya tıkladım ama favori şarkılarımdan biri denk gelmedi :)) Hit the road Jack severim mesela ama o fotoğrafa tıklamamışım :D

      Sil
    5. Hangi şarkı çıktı ilk tıkladığında, güzel bir şeyler söylemiştir o sana. Bir şans ver :D

      Sil
    6. Muse - Uprising çıktı ki zaten isyanlarda olan bünyem iyice gaza gelip kazan kaldıracak sisteme, Ebaya, veliye, öğrenciye :)))))

      Sil
    7. Bence çok güzel bi tane çıkmış, kim tutar sen :D

      Sil
  6. Barbra'yı aldım. Çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  7. senin kadar çay sevenini görmedim barbara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çay çok fotojenik bir içecek aynı zamanda Deep :D

      Sil
  8. o zaman tekrardan hoşgeldin sonbahar diyelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eylül 21 22 sonbaharın ilk günleri Nuray, hoş gelsin, güzelliklerle gelsin :)

      Sil
  9. Bana da Hit the road Jack çıktı=)
    Bu resimleri paylaştığınız çok iyi oluyor, İstanbul'u, havasını her şeyini çok özlüyorum...

    YanıtlaSil
  10. Ordinary Love çıktı bana, dün 24. yılımızı bitirdik. Hadi bakalım ateyizleeer, bunu da açıklayııınn 😁😂😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe :D Nice güzel yıllarınız olsun birlikte :)

      Sil
  11. Ya ben seni yerim yerim! Zaten o fotoğrafa görünce bayılmıştım e çıkan şarkı da muse bu resmen bana özel olmuş yaaaa! Bi’tanesin, içim gözüm gönlüm kulağım açıldı yemin ederim oh beeee mis gibi deniz havası!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo şarkısını bulmuş birileri :) Öptüm seni :)

      Sil
  12. fotoğraflar çok güzel, mavi mavi...
    burada da sonbaharı hissetmeye başladık:)

    YanıtlaSil
  13. Yanıtlar
    1. :) Denizin üzerinde, bulutlarıb altında :)

      Sil
  14. Eylül iyi geçti bizde yazdan kalmaydı. Ekimin gelmesiyle hava da soğudu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekim bir dargın bir barışık gider burada da Derya.

      Sil