Bu Yıl Neler Yaptım :)

Ocak 03, 2013

Aslında yazacak bir dolu şey birikti ...

Geçen hafta bol koşuşturmalı ama bir sürü özlediğim arkadaşımla birlikte olduğum için için keyifli bir haftaydı.

Yılbaşı gecesi annemdeydik. Kalabalık soframız, harika masamız, huzurlu ve sıcak bir ortamımız vardı.

Tombala ve piyangoda kaybettik ama kazandıklarımız yeter bize :)

Yılın ilk günü tam da planladığım gibi geçti. Tabi bir hafta boyunca hava güzel diye ne bulduysan yıkarsan, bütün gün ütü yapmakla ancak bitirirsin. Bitti en azından. Şu anda taşmakta olan kirli sepetini bir kaç gün daha görmezden gelmek istiyorum :)

Dün de yine dişçi yollarındaydım. Daha çooook yolumuz var oraya.. 32 tane olmak zorunda mıydı bu şeyler bilmem. Arada çocukları dişçi yapsam diye düşünüyorum ama onlar okulu bitirene kadaaar ben takma dişe geçiş yapmış olurum ihtimal :)

Şimdi gidip yıkadığım ıspanakları pişirmem gerek. Yine bir ton uğraşıp yaptığım yemeğin of, puf sesleriyle karşılanacağını bilsem de yılmayacağım :)

İşte böyle...





Yeni yılın ilk şarkıları güzel ve komik olsun istedim :D

Ayrıca rejime başlamaya da ilham versin anacım :)

Haydi görüşmek üzere...

Benzer yazılarım

0 Yorum yap